Just another WordPress.com site

Անգլերենի ամենամսյա ֆլեշմոբների առաջադրանքներ

Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբի առաջադրանքներ

 2-3-րդ դասարաններ, Սիլվա Հարությունյան

Good Luck and Merry Christmas!

  • I.       Կատարեք պատասխանների ընտրություն
  1. Which Christmas song do you like more? Ո՞ր երգն ես ավելի շատ սիրում:
  1. https://www.youtube.com/watch?v=NJ8U6TEO-qE
  2. https://www.youtube.com/watch?v=C41q5YLnF10
  1. Where does Santa live? Որտե՞ղ է ապրում Սանտան (Ձմեռ պապը):
  1. a) Armenia
  2. b) Lapland
  1. Which animal pulls Santa’s sleigh? Ո՞ր կենդանին է քաշում Ձմեռ պապու (Սանտայի) սահնակը:
  1. a) Reindeers
  2. b) Dogs
  1. Who puts gifts under the Christmas tree? Ո՞վ է տոնածառի տակ նվերներ դնում:
  1. Santa
  2. Grandparents
  • II.    Գրել ամանորյա բարեմաղթանքներ և շնորհավորանքներ ձեր ծնողներին, ընկերներին ուսուցիչներին և այլն: Փոխեք օրինամում տրված անունները: Օրինակ՝

Dear Aunt Lucy, Merry Christmas and a happy New Year!

Dear Granma Hasmik and Grandpa Hakob, I wish you good health!

  • III.   Գրել նամակ Ձմեռ պապիկին այն մասին, թե ինչ նվեր եք ցանկանում ստանալ նրանից: Պետք է փոխել անուն ազգանունը, տարիքը և puppy-ի փոխարեն գրել այն նվերի անունը, որն ուզում եք:

Dear Santa, I am Karen Hakobyan. I am six.  Please bring me a puppy.

 

 

 

4-5-րդ դասարաններ.  կազմող՝ Իրինա Ապոյան

 

  1. Նոր տարվա գնումներ.

 

A bunch of bananas (բանանի փունջ), 2 kilos of tangerines (մանդարին) and oranges, a kilo of nuts and almond (ընկույզ և նուշ), :

Օգտվելով ցուցակում նշված բառակապակցություններից թարգմանեք այս գնորդ – վաճառող երկխոսությունը անգլերեն

Գնորդ – Բարև ձեզ, ի՞նչ արժեն  մանդարինը և նարինջը: (How much are  the tangerines and oranges?)

Վաճառող – 600 դրամ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ 2 կիլոգրամ մանդարին և 2 կիլոգրամ նարինջ:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ: (Here you are.)

Գնորդ – Տվեք ինձ մի փունջ բանան:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Ի՞նչ արժե նուշը:

Վաճառող –6000  դրամ մեկ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ կես կիլոգրամ նուշ: / half a kilo of almonds

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Որքա՞ն պետք է վճարեմ: How much must I pay?

Վաճառող –  5000 դրամ: (thousand-հազար)

 

  1. Ընտրեք շարքին չսազող բառը

 

  • Gloves,  shorts,  boots, scarf, feet
  • Flat, village, dining-room, kitchen,
  • Spoon,  salt,  knife, fork
  • Skiing, eating, skating, playing snowballs
  • Tangerine, orange, apricot, pine-apple, apple tree

 

 

 

  1. Փորձիր շարունակել միտքը՝ գրելով 4-6 նախադասություն:

I   like Christmas and the New Year because…..
Ես  սիրում եմ Ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը  , որովհետև…..
 

 

 

6-8-րդ դասարաններ

English Flash Mob tasks for December

Հաճախ են սովորողները շփոթում այս բառազույգերը՝ «clean» և «clear». Clean the table – մաքրել սեղանը, իսկ clear the table – հավաքել սեղանը: «Last» և «for the last time». Այս երկու ձևերն էլ նշանակում են «վերջին անգամ», բայց մեծ տարբերություն կա նրանց գործածման մեջ: I last saw him two days ago.-Ես նրան երկու օր առաջ եմ տեսել վերջին անգամ: Իսկ եթե ասենք՝ «I saw him two days ago for the last time», կնշանակի, որ այլևս երբեք նրան չի տեսնելու: «Crash» և «crush». The car crashed.-Ավտոմեքենան վթարի ենթարկվեց: He crushed the paper sheet. –Նա ճմրթեց թուղթը: «In a week» և «a week later». «In a week» -ը վերաբերում է ապագային՝ «I will come back in a week –Ես կվերադառնամ մեկ շաբաթից»: «A week later»-ը վերաբերում է անցյալին: He came back a week later.-Նա վերադարձավ մեկ շաբաթ հետո: «First» և «at first». «first»-առաջին կամ նախ: «At first»- սկզբում:

Տրված նախադասությունների համար բառերի ճիշտ ընտրություն կատարեք.

  1. …. think, then speak.
  2. a) first
  3. b) at first
  4. I will answer you ….
  5. a) in a week
  6. b) a week later
  7. He answered me …
  8. a) in a week
  9. b) a week later.
  10. When the guests left, Mother …. and … the table.
  11. a) cleaned and cleared
  12. b) cleared and cleaned
  13. He drank the juice and …the paper cup.
  14. a) crashed
  15. b) crushed

 

  1. Կարծիքների արտահայտում տարբեր իրավիճակներում
  2. The national football team of Armenia is the best in Europe. (What is your opinion?)
  3. It is very hot in Yerevan in summer.
  4. Zaporozhets is the fastest car in the world.
  5. Hovhannes Tumanyan was a great Armenian novelist.
  6. Aragats is the highest mountain in Armenia.

 

III. Մաղթանքներ նոր տարվա համար

Write 5-6 sentences about your wishes for the coming New Year. (Your wishes for yourself, for the members of your family and for Armenia)

 

 

 

9-12-րդ դասարաններ. առաջադրանքը կազմել է Լիլիթ Հայկազունին

 

Flash mob tasks (9-12)

  1. Form one sentence out of 2 sentences using the given conjunctions.

Կազմի՛ր մեկ նախադասություն ներկայացված երկու նախադասություններից ` օգտագործելով տրված շաղկապները:

Because, and, although, neither…nor

 

  1. You are very anxious. 2. You have passed the exam well.
  2. Today is the 10th anniversary of my parents’ marriage.  2. We are going to celebrate it.
  3. I don’t want coffee. 2. I don’t want tea.
  4. I am not eager to take part in this party. 2. I am quite bored of it.

 

 

  1. Finish the following sentences with a logical continuation.

Ավարտիր նախադասությունները տրամաբանական շարունակությամբ:

  1. Your participation in the conference is necessary because…
  2. The sooner you confess the truth…
  3. He looks so happy as though…
  4. I could have helped you if…

 

  1. Imagine you have to give an interview for getting your favorite job. Here are interviewer’s questions.  Try to answer them.

Պատկերացրու, որ դու հարցազրույցի ես մասնակցում՝ քո սիրելի աշխատանքը ստանալու համար: Ահա՛ հարցազրուցը վարողի հարցերը: Փորձի′ր պատասխանել:

 

  1. Why did you leave your previous job?
  2. What are your positive sides?
  3. What are your negative sides?
  4. Why should we choose you?

 

  1. Explain the meaning of these idioms.

Բացատրի՛ր հետևյալ դարձվածքների նշանակությունը:

 

  1. To cry over the spilt milk.
  2. To kill two birds with one stone.

 

 

 

 

 

 

 

2017-ի նոյեմբերյան ֆլեշմոբի առաջադրանքները

2-3-րդ դասարաններ

  1. Կարդացեք բացատրությունը և կռահեք բառը
  2. It is yellow, red or blue. It is round and very light. (թեթև)
  3. It lives in water.
  4. She teaches you to read and write.
  5. Կիրակի առավոտյան ուրախ զրույց տանը

Good morning, my daughter (son)

Բարի լույս, մայրիկ: (գրիր անգլերեն)

How are you?

Ես լավ եմ, շնորհակալություն: Մայրիկ, որտե՞ղ է իմ տիկնիկը (իմ խաղալիք-ավտոմեքենան):

Which doll (toy-car)? You have a big and a small doll.

Ես ուզում եմ (I want) իմ մեծ տիկնիկը (խաղալիք-ավտոմեքենան):

 

  • Թարգմանեք անգլերեն

Ես սիրում եմ իմ մայրիկին: Նրա անունը … է: Ես սիրում եմ իմ հայրիկին: Նրա անունը  …է: Ես ունեմ մի եղբայր: Նրա անունը …է: Ես ունեմ մի քույր: Նրա անունը …է: Ես ունեմ մի համակարգիչ: Ես ունեմ մի տիկնիկ (doll): Ես ունեմ մի խաղալիք-ավտոմեքենա: (toy-car) Ես խաղում եմ իմ տիկնիկով: Ես խաղում եմ իմ խաղալիք-ավտոմեքենայով:

2017-ի նոյեմբերյան ֆլեշմոբի առաջադրանքը 4-5-րդ դասարանների համար

 

Երբ մի բան անելու թույլտ վություն ենք խնդրում, հայերեն ասում ենք. «Կարելի՞ է…», իսկ անգլերեն՝ «May I …?»: Երբ մի բան այնքան էլ չենք ուզում անել, բայց ստիպված ենք անել դա, հայերենում ասում ենք. «Ես ստիպված եմ …», իսկ անգլերեն՝ «I have to …»: Երբ մեզ համար միևնույնն է մի բան անելը կամ չանելը, բայց ուզում ենք, որ դիմացինի կամքով լինի, հայերենում ասում ենք. «Բացե՞մ…, օգնե՞մ…, տանե՞մ…, բերե՞մ… », իսկ անգլերենում՝ «Shall I open…? Shall I help …? Shall I bring?»: Այս բոլոր նշված դեպքերում չի գործածվում «must-պետք է» բառը:

  1. Ընտրեք ճիշտ նախադասությունը

Դու ուզում ես դիտել մի հեռուստահաղորդում: Ի՞նչ կասես այդ դեպքում

  1. May I watch this TV programme?
  2. Do I have to watch this TV programme?

Քո պապիկն ասում է, որ լավ չի զգում: Ի՞նչ կասես:

  1. Shall I bring you a glass of water?
  2. Must I bring you a glass of water?

Ցուրտ է սենյակում և պատուհանն էլ բաց է: Ի՞նչ կասես:

  1. Do I have to close the window?
  2. May I close the window?

Քո մայրիկի պայուսակը ծանր է: Ի՞նչ կասես:

  1. Shall I help you mum?
  2. Do I have to help you, mum?

Դու ուզում ես օգտվել քո ընկերոջ համակարգչից: Ի՞նչ կասես:

  1. May I use your computer?
  2. Shall I use your computer?

Դու վատ ես զգում և ուզում ես դուրս գնալ դասասենյակից: Ի՞նչ կասես:

  1. Must I go out?
  2. May I go out?
  1. If you have a pet at home, write at least 5-6 sentences about them. If you have no pets at home, write about your toys. (pet –տանը պահվող կենդանի՝ շուն, կատու..)
  2. Ենթադրենք նամակագրական կապ ունես մի ամերիկացի քո հասակակցի հետ: Պատմիր նրան քո դպրոցի մասին: Write about your school.

 

 

6-8-րդ դասարաններ

 

 

  1. Մոտավորապես ի՞նչ պետք է ասած լինի դիմացինը, որպեսզի քո արձագանքը այսպիսին լինի:
  2. Never mind
  3. OK, when?
  4. You are joking!
  5. Well done!
  6. Of course!
  7. Really?
  8. Great!
  9. Bad luck!
  10. Thank you very much!
  11. You are welcome!
  12. Հաճախ են սովորողները խոսելիս կամ գրելիս շփոթում Simple Past և Present Perfect բայական ժամանակաձևերը: Ճիշտ կողմնորոշվելու համար օգնում են այդ ժամանակաձևերին ուղեկցող բառերը: Simple Past – yesterday, two days ago, last month, in my childhood, the other day – անցյալ օրը. Present Perfect – already – արդեն, just-հենցնոր, yet – դեռ (ժխտական և հարցական նախադասություններում), for six days, since –ինչ-որ մի ժամանակից ի վեր,

Պատասխանեք այս հարցերին ճիշտ ժամանակաձևերով:

  1. When did you go to Lake Sevan? (անցյալ ամռանը)
  2. When did you last see Edward? (Ես նրան չեմ տեսել անցյալ կիրակիից ի վեր:)
  3. Hand in your essay, please. (Բայց ես դեռ չեմ վերջացրել այն:)
  4. Is Tom your friend? (Այո, ես նրան ճանաչում եմ արդեն 10 տարի:)
  5. Have you done your homework? (Այո, ես վերջացրեցի այն 10 րոպե առաջ:)
  • Do you like to do homework? In what subjects do like to do homework and why?

 

9-12-րդ դասարաններ

 

  1. Think of reasons for doing these things, for example: play the lottery – I play the lottery with some hope to win the jack pot.

I study.., people work to…, we sleep to…, I go to the gym to…, I learn English to …, I am learning to cook to …, people plant trees to…

  1. Some difficult cases of turning direct speech into reported speech.
  2. He said, “No, thank you”
  3. He said, “Yes, please. I’d like a cup of coffee with a piece of cake.”
  4. He said, “You are from Armenia, aren’t you?”
  5. He said, “I am sorry for keeping you waiting.”
  6. He said, “Are you coming with us or do you prefer to stay at the hotel?”

III. Some educators say that homework is very useful, others are of the opinion that teachers should cover the teaching material during the lesson, and there is no need to give homework to students. What is your opinion?

 

2017-ի անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ

2-3-րդ դասարաններ. ես և իմ շրջապատը

I.Իմ ընտանիքը. պատասխանել ընտանիքին վերաբերող հարցերին: Տվեք լրիվ պատասխաններ: Օրինակ՝ My father is 35.

Hello, how are you? What is your name? How old are you?

What is your father’s name? How old is your father?

What is your mother’s name? How old is your mother?

Have you got a brother or a sister? How old is your sister (brother)?

Իմ խաղալիքները

(հարցեր տղաների համար)Have you got a toy car? How many toy cars have you got? Do you like to play with your toy cars?

(հարցեր աղջիկների համար)Have you got a doll? How many dolls have you got? Can your dolls sleep, speak or sing? Do you like to play with your dolls?

(հարցեր բալորի համար)Have you got a bicycle? Can you ride your bicycle?

  • Մեր դպրոցի պարտեզը – Our school garden.
  1. Have you got many trees in your school garden?
  2. Have you got flowers in your school garden?
  3. Do you water the flowers?

 

4-5-րդ դասարաններ

  1. Գնումների ցուցակ – Shopping List

A shopping list in autumn.

2 kilos of apples, 2 kilos of grapes, 3 kilos of potatoes, 1 cabbage, 2 beetroots (բազուկ), half a kilo of carrots

Օգտվելով ցուցակում նշված բառակապակցություններից թարգմանեք այս գնորդ – վաճառող երկխոսությունը անգլերեն

Գնորդ – Բարև ձեզ, ի՞նչ արժե խնձորը: (How much are the apples?)

Վաճառող – 300 դրամ մեկ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ 2 կիլոգրամ խնձոր:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ: (Here you are.)

Գնորդ – Ի՞նչ արժե գազարը:

Վաճառող – 200 դրամ մեկ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ կես կիլոգրամ գազար:

 

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Խաղողը քաղցր է՞: (անգլերենում խաղողը միշտ հոգնակի թվով գործածեք)

Վաճառող – Այո, խաղողը շատ քաղցր է: (sweet)

Գնորդ – Տվեք ինձ 2 կիլոգրամ խաղող, մեկ կաղամբ, երկու բազուկ և 3 կիլոգրամ կարտոֆիլ:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Որքա՞ն պետք է վճարեմ: How much must I pay?

Վաճառող – 2000 դրամ: (thousand-հազար)

 

6-8-րդ դասարաններ

 

  1. Խորհուրդ են տալիս «should» բառով: Շարունակեք նախադասությունները`միմյանց խորհուրդ տալով: Ավարտեք նաև հայերեն նախադասությունները՝ ձեր գրածները հայերեն թարգմանելով:

To remember the new words well you should ….

Նոր բառերը լավ հիշելու համար հարկ է, որ դու ….

To understand Physics and Chemistry well you should ….

Ֆիզիկա և Քիմիա լավ հասկանալու համար հարկ է, որ դու ….

To learn a foreign language well you should ….

Օտար լեզու լավ սովորոլու համար հարկ է, որ դու …

To get to know our country better you should …

  1. Տարբեր բառակապակցություններով են խնդրանքով դիմում: Օրինակ, Can I …? կարող ե՞մ…, could I …? (ավելի մեղմ խնդրանք), may I …? –կարելի է՞ , do you mind if I …? – դու դեմ չե՞ս, եթե ես… do me a favour…ինձ լավություն արա….

Առաջին նախադասության մտքին տրամաբանական շարունակություն տվեք՝ խնդրանք արտահայտող երկրորդ նախադասությամբ:

Օրինակ, տրված է I am tired. Ես հոգնած եմ: – Կարող եք շարունակել այսպես. Do you mind if we have a break?  Դու դեմ չե՞ս, եթե մենք ընդմիջում անենք:

I have got a headache.

I am hungry.

It’s hot in here.

The battery of my cell-phone is very low.  (կարող եք օգտվել այս բառերից «plug in, charge»)

I am thirsty.

I have got a high temperature.

  • Yes, but … Այո, բայց …

Սովորում ենք արտահայտել այլընտրանքային տեսակետ: Լսում եք ձեր ընկերոջ, կամ ուսուցչի արտահայտած մի միտք և անմիջապես մեկ այլ տեսակետ եք արտահայտում՝ սկսելով ձեր միտքը «Yes but – Այո, բայց …»

Lake Sevan is very beautiful.

Armenians like football.

The summer in Yerevan is very hot.

Computer games are entertaining.

Pet dogs at home are sometimes very helpful.

 

9-12-րդ դասարաններ

  1. Հաղորդակցման ընթացքում շատ հաճախ են գործածվում պայման արտահայտող նախադասությունները: Անգլերենում դրանք երեք տիպի են լինում.

Առաջին տիպ. Եթե կարդաս այս նամակը, կհասկանաս ամեն ինչ:

If you read this letter, you will understand everything.

Երկրորդ տիպ. Եթե կարդայիր այս նամակը, կհասկանայիր ամեն ինչ:

If you read (անցյալ ժամանակ) this letter, you would understand everything.

Երրորդ տիպ. Եթե կարդացած լինեիր այս նամակը երեկ, հասկացած կլինեիր ամեն ինչ:

If you had read this letter yesterday, you would have understood everything.

Complete these sentences.

If it rains tomorrow ….

If Catalonia becomes an independent country, …

If money grew on trees …

If everyone was telepathic …

If all the peoples were peaceful.. . (people-մարդիկ, peoples-ժողովուրդներ)

If you had come earlier…

They would have seen you …

  1. «Երանի տալը» անգլերեն`I wish I were in Denmark now. Երանի ես հիմա Դանիայում լինեի:

Հետաքրքիր է, որ այս դեպքում անցյալ ժամանակն է գործածվում «հիմա, վաղը, հաջորդ տարի…» ներկա և ապագա ցույց տվող բառերի հետ, իսկ «to be» բայն էլ «were» ձևով է գործածվում բոլոր դեմքերի համար գրական անգլերենում: Հնարավոր է նաև «was» ձևը խոսակցական լեզվում:

Երանի տվեք այս իրավիճակներում.

Օրինակ՝ I want to give up smoking.  Ձևափոխում ենք այսպես՝ I wish I gave up smoking.

I love her but she never notices me.

I can’t get a visa to the USA.

German grammar is so hard.

I never win the jack pot with a lottery ticket.

 

  • Do you believe in these predictions? Դու հավատու՞մ ես այս կանխատեսումներին:

Justify your opinions with a few sentences. Պատճառաբանեք ձեր կարծիքը մի քանի նախադասությամբ:

Computers will take over the world.

Time travel will be possible.

Diseases will be eliminated and people will live more than 200 years.

 

 

 

 

 

 

Սեպտեմբեր 2016

 1-3-րդ դասարաններ

  1. Օգտագործեք ողջույնի և հրաժեշտի արտահայտությունները տրված նախադասություններում (3 միավոր) Good afternoon, hello կամ hi, good night, good morning, bye, good evening, so long, Good-bye.
  2. a) Բարի լույս, պարոն Հակոբյան:

….

  1. b) Բարև, Հակոբ:

….

  1. c) Բարի երեկո! (ողջույնն ուղղվում է հավաքված անծանոթ մարդկանց)

….

  1. d) Բարև ձեզ: (Ողջույնն ուղղվում է ընկերներին)

…..

  1. e) Ցտեսություն (ընկերոջը, երբ օրվա ժամի մասին ակնարկ չկա

…..

  1. f) Ցտեսություն, պարոն Հակոբյան: (երեկոյան ժամերին)

….

  1. g) Առայժմ, Հակոբ

….

  1. Ուզում ենք, վերցնում ենք, շնորհակալություն ենք հայտնում, կամ էլ՝ խնդրածը տալիս ենք ու պատասխանում շնորհակալությանը. (3 միավոր)We ask for something, take it and thank for it.Օրինակ, Ես կարմիր փուչիկ եմ ուզում. – I want a red balloon.- Ահա′, խնդրեմ: – Here you are. Կամ՝ “Take it please.”-  Շնորհակալություն: – Thank you.-  Խնդրեմ. – You are welcome.
  2. a) – Ես սև մատիտ եմ ուզում: Շարունակեք անգլերեն`ըստ օրինակի

….

  1. b) – Ես կարմիր խնձոր եմ ուզում: Շարունակեք անգլերեն`ըստ օրինակի:

….

c)- Ես կապույտ գրիչ եմ ուզում: Շարունակեք անգլերեն`ըստ օրինակի:

….

 

  1. Պատկերացնենք, որ ձեր ընտանիքով ուզում եք 3 օր մնալ արտասահմանյան մի հյուրանոցում: Հյուրանոցի աշխատակցուհին անգլերեն է հարցեր տալիս, իսկ ձեր ընտանիքի անդամներից միայն դու մի փոքր անգլերեն գիտես: Փորձիր օգնել ծնողներիդ և պատասխանել աշխատակցուհու հարցերին: (4 միավոր)
  2. a) “Good afternoon, welcome to our hotel.”

….

  1. b) “Give me your passports please.”

….

  1. c) “Where are you from?”

…..

  1. d) “Are you a family?” (պատասխանել՝ ներկայացնելով հայրիկին, մայրիկին և ինքդ քեզ)

….

  1. e) “How long are you going to stay in our hotel? I mean how many days will you stay here? … 2 days, 4 days …”

….

  1. f) “Here is the key to your room. Your room number is 507. It is on the 5th floor. Have a nice stay in our hotel.” (Շնորհակալություն հայտնիր աշխատակցուհուն և թարգմանիր վերջին նախադասությունը հայերեն ծնողներիդ համար:)

 

 

4-5-րդ դասարաններ

 

  1. Կատուն մլավում է, շունը հաչում է, ճանճը տզզում է, մեղուն բզզում է, իսկ որո՞նք են նման ձայներ արտահայտող բառերն անգլերենում: Choose the words typical to the following animals. (meow, bark, moo, quack, baa, hiss, roar, buzz, )  (3 միավոր)
  2. Lions ….
  3. Dogs …
  4. Cows …
  5. Ducks ….
  6. Bees …
  7. Snakes …
  8. Sheep …
  9. Cats …
  10. Ի՞նչ կասեք անգլերեն այս իրավիճակներում: What will you say in English in these situations? (3 միավոր)
  11. Tom is your friend, and it is his birthday today.

…..

  1. Your friend helped you. What will you say to your friend?

…..

  1. You are late for the lesson. What will you say to the teacher?

…..

  1. Your friend broke your pen accidentally (ոչ դիտավորյալ, պատահաբար).

…..

  1. You are leaving a party. What will you say to other guests?

…..

  1. 3. 5-6 նախադասությամբ ներկայացրու քեզ և քո ընտանիքը անգլերեն: Introduce yourself and your family in 5-6 sentences. (4 միավոր) 

 

 

 

6-8-րդ դասարաններ

  1. Ի՞նչ խորհուրդ կտաք անել, եթե ձեր ընկերն ասի. What will you advise your friend to do if he says: (3 միավոր)
  2. a) I am very tired

….

  1. b) I can’t translate this word.

….

  1. c) Yesterday I missed my mathematics lesson and now I can’t solve this problem.

….

  1. d) I don’t know what present to buy for my sister. It is her birthday tomorrow.

….

  1. If I do all my lessons tonight, I will miss that foot-ball match today. What shall I do?

…..

  1. Շփոթեցնող բառեր. «ավելի քիչ»-ը հայերենում մեկ ձև ունի հաշվելի և անհաշվելի գոյականների հետ գործածելու դեպքում, մինչդեռ անգլերենում «fewer»-ը հաշվելի գոյականների հետ է գործածվում, իսկ «less»-ը՝ անհաշվելիների: Դա էլ հենց շփոթեցնում է մեզ: Եթե ճիշտ թարգմանեք այս փոքրիկ երկխոսություններն անգլերեն, այլևս այդ երկու բառերը չեք շփոթի:  (3 միավոր)
  2. a) –Ավելի քիչ աղ օգտագործեք:- Շնորհակալություն խորհրդի համար:

.

  1. b) –Քանի բառ ես գործածում քո շարադրության մեջ: (composition, essay) -150 կամ ավելի քիչ:

……

  1. c) Ես ավելի քիչ կարկանդակ (pie) եմ ուտում ամեն օր, որովհետև հիմա արդեն կշռում եմ (weigh) 75 կգ: Դուք պետք է ավելի քիչ կարագ ուտեք:

….

  1. d) -Խնդրում եմ, ինձ շաքարավազ տվեք: -Մեկ կիլոգրա՞մ: -Ոչ′, ավելի քիչ:
  2. 3. Օգտագործեք տրված արտահայտությունները հետևյալ իրավիճակներում.Use the given expressions in the following situations: (4 միավոր) Never mind; you don’t say so; have a nice weekend; take it easy; congratulations!
  3. a) We are going on a two-day trip to Sevan Zhair Rest Zone.

…..

  1. b) I am sorry, I broke your pencil.

….

  1. c) I can do 120 push-ups in one minute.

…..

  1. d) I won the contest.

….

  1. e) I am so depressed about it.

…..

 

9-12-րդ դասարաններ

  1. Ինչպե՞ս ճիշտ կլինի դիմել Թոմ Բրաունին նամակ գրելիս, եթե նա…How do you address Tom Brown, if he is … (2 միավոր)
  2. a) a friend of yours?

….

  1. b) one of your acquaintances?

….

  1. c) your teacher?

…..

  1. d) a priest?

….

  1. e) the ambassador of a foreign country?

….

  1. Օգտագործեք ասացվածքը համապատասխան իրավիճակներում . Use the saying in the corresponding situation: (2 միավոր)A friend’s eye is a good mirror.  Before healing others, heal yourself. Make hay while the sun shines. Eat to live, not live to eat. Be careful about reading health books: you may die of a misprint. 
  2. a) You are always telling others not to eat too much, but you already weigh more than 100 kilograms.

….

  1. b) Cut your hair short. Believe me, you will look more beautiful.

……

  1. c) Stop following the advice given in books about keeping diets.

…..

  1. d) Do not postpone till tomorrow what you can do today!

……

  1. e) You are always thinking about going to restaurants and cafes. You never suggest going to concerts.
  2. Տարբեր հույզերով արձագանքեք ասված նախադասությանը. Express different emotions in response to the given sentence: (2 միավոր)I used to read a lot when I was your age.
  3. a) Զարմանք – surprise

…..

  1. b) Կասկած – doubtc)

…..

  1. c) Համաձայնություն – agreement

…..

  1. d) Անհամաձայնություն – disagreement

…..

  1. e) Զայրույթով հակաճառել – speaking back

 

  1. Ինչպե՞ս գործել տվյալ իրավիճակում: How to act in a given situation? (4 միավոր)Դու երեկ բացակայել ես դասից և ստիպված ես զանգել ուսուցչիդ, բարևել նրան,  ներողություն խնդրել նրանից և հարցնել, թե արդյոք կարո՞ղ է ժամանակ հատկացնել նոր թեման համառոտ կերպով քեզ բացատրելու համար:  Շարադրիր քո ասելիքը:  

 

 

 Հոկտեմբեր 2016

1-3-րդ դասարաններ

 

  1. Իմ առաջին համառոտ ինքնակենսագրական տեղեկատվությունը. My first CV (բոլոր հարցերի պատասխանները ճիշտ գրելու համար տրվում է 10 միավոր) Գրել միայն անգլերեն
  2. Your first name – անունը: …..
  3. Your last name – ազգանունը …..
  4. Date of birth – ծննդյան ամսաթիվն ու տարեթիվը: Օրինակ՝ October 7, 2008
  5. Place of birth and present address-ծննդավայրը և ներկա հասցեն:
  6. Your parents-ծնողների անուն, ազգանունը:
  7. Present occupation – ներկա զբաղմունքը (հնարավոր

պատասխանը՝դպրոցական)

  1. Your school name-Ձեր դպրոցի անունը (կրթահամալիրի և կրտսեր դպրոցի անունը ):
  2. Your favourite school subject-սիրելի ուսումնական առարկան:
  3. Knowledge of languages-լեզուների իմացությունi)
  4. Computer skills-համակարգչային հմտություններ

 

 

4-5-րդ դասարաններ

  1. Shopping for the first time. Առաջին անգամ ենք գնումներ անում: ()Օրինակ. “Good afternoon, ma’am.” (Բարև ձեզ, տիկին:)“Good afternoon.”“I want this drawing album. How much is it?” (Ես այս նկարչական ալբոմն եմ ուզում: Ի՞նչ արժե այն:)“It is $2.” (2 դոլար:)“Here is $5.” (Ահա 5 դոլար:)“Here is the drawing album and $3 change.” (Ահա նկարչական ալբոմը և մնացորդը՝ 3 դոլար:)“Thanks.” (Շնորհակալություն:)“You are welcome.” (Խնդրեմ:)Գրված օրինակին հետևելով գնեք՝ (3 միավոր)
  2. մեկ կապույտ գրիչ

…..

  1. մեկ ռետին

…..

  1. մեկ տետր

….

 

  1. Երբ ինչ-որ մեկը փռշտում է, ասում են. «Առողջություն: God bless you!», իսկ դրա պատասխանը՝ «Շնորհակալություն: Thank you»: Երբ ինչ-որ մեկը անզգուշորեն տրորել է ձեր ոտքը, ասում է. «Ներողություն: I am sorry կամ պարզապես՝ Sorry», իսկ դրա պատասխանը՝ «Ոչինչ – Never mind»: Երբ ինչ-որ մեկը շնորհակալություն է հայտնում ձեզ, կան տարբեր տիպի պատասխաններ՝ «You are welcome , եթե մի բաժակ ջուր, մատիտ կամ էլ գրիչ ես տվել, – Not at all. Don’t mention it. It’s a pleasure to help you, եթե օգնել ես նրան ավելի կարևոր բանում»:Արագ կողմնորոշվեք, թե ինչ եք ասելու և ինչ պատասխան եք ստանալու այս իրավիճակներում. (3 միավոր)
  2. I am sorry for knocking off your cell phone.
  3. Thank you for helping me to open my blog.
  4. Your friend sneezed.
  5. Thank you for lending me your pen.
  6. Պատասխանեք այս հարցերին. (4 միավոր)
  7. a) Have you got brothers and sisters? Are they older or younger than you? Do you often argue (վիճել) with them?
  8. b) What do you do in your free time? What is your hobby?
  9. c) Where do you live? Can you write your address in English?

 

 

6-8-րդ դասարաններ

 

  1. Շատ է պատահում, երբ մարդիկ բացականչություններ են անում, օրինակ`wow, sheesh, oops, yuck, … Կարևոր է հասկանալ այդ բացականչությունների իմաստները, որպեսզի համապատասխան ձևով արձագանքեք: Կարո՞ղ եք ճիշտ կռահել հետևյալ բացականչությունների տեղերը. sh, yuck, oops, oh-la-la, br, yeah: (կարող եք բառարանից օգտվել կամ էլ՝ կռահեք զգալով)
  2. …., I made the same mistake again.
  3. …., the baby is sleeping.
  4. …., it’s terribly cold today.
  5. “Are you Armenian?” “…., I come from Yerevan.” e)
  6. …., don’t touch that worm.
  7. …., he has again bought a new car.
  8. Անգլախոս երկրներում նախընտրում են խոսել բայական դարձվածքներով, խուսափելով համապատասխան իմաստն արտահայտող բայերից, որոնք ավելի շատ գործածում են գրավոր խոսքում: Օրինակ, «I decided …ես որոշեցի..» ասելու փոխարեն ասում են. «I made up my mind…», «I argued with him.-Ես վիճեցի նրա հետ» ասելու փոխարեն ասում են. «I fell out with him»: Եկեք մի քանի բայական դարձվածք սովորենք այսօր: Ահա դրանք՝ run out of something – մի բան այլևս չունենալ, վերջացած լինի, be down and about – աղքատության (կարիքի) մեջ լինել, be out and about-ապաքինվել, լիովին բուժվել , cut down – կրճատել, փոքրացնել: Գործածեք նշված դարձվածքները համապատասխան նախադասություններում:
  9. The great writer is in poverty now.
  10. John has recovered from his illness at last.
  11. We have got no more sugar.
  12. Please reduce the price, and I will buy these apples.

 

  1. Փոքրիկ շարադրություն գրեք՝ օգտագործելով նշված բայական դարձվածքները. Fall ill-հիվանդանալ, fall behind in օne’s lessons-դասերից հետ մնալ, make up one’s mind-որոշել, give a hand-օգնել, be out and about-ապաքինվել, լիովին բուժվել:

 

9-12-րդ դասարաններ

 

  1. Pardon me…, excuse me…, I am sorry… The meanings of these three English expressions in Armenian are expressed with one Armenian word «ներողություն», but do you know in which situations they are used? (2 points)

 

  1. “How is your Dad doing?” “My Dad died five years ago.”
  2. You spilled some wine on the hostess’s dress.
  3. You didn’t hear the last two words.
  4. Two people are talking together, and you want to ask them a question.
  5. What will you advise your friend to do if he/she says….? (2 points)
  6. a) Whatever I do I can’t remember the new English words.
  7. b) I don’t know why I should go in for boxing instead of taking piano lessons.
  8. c) My grandfather needs to be operated on but he hasn’t got medical insurance.
  9. d) Whatever I do my car won’t start.
  10. e) Ouch! I have cut myself.
  11. f) Hi, John. I am phoning you to find out how I can come back to the hotel. I forgot the hotel name and now I am lost in the big city.

 

  1. If you could translate this sentence into Armenian so that it made a sense, I would appreciate your knowledge both in English and Armenian. (2 points)

 

The greatest trial of patience is hearing a stammering barrister examining a stuttering witness in the presence of a judge hard of hearing.

 

  1. Compose a short story about your possible future life using the following conjunctions: because, but, despite, although, however, or else, as soon as, when, before. (4 points)

 

 Նոյեմբեր 2016

1-3-րդ դասարաններ

  1. Մեր այսօրվա թեման դասարանական արտահայտություններն են: Արդդյո՞ք հասկանում եք անգլերենի ուսուցչին, երբ նա դասի ընթացքում անգլերեն է խոսում: Դրանք ուսուցչի կողմից ամենօրյա, հաճախակի օգտագործվող արտահայտություններն են: Եկեք պարզենք: Թարգմանե’ք այս նախադասությունները հայերեն.
  2. a) Good morning, children. Sit down.
  3. b) How are you?
  4. c) Our lesson is “Fruits and Colours”.
  5. e) Turn on your computers please.
  6. f) What is it? What colour is it?
  7. g) Let’s play a game on the smart board.
  8. Nelli, go to the smart board and click on the red apple.

I)Aram, close the door and you, Tigran, open the window.

  1. j) The lesson is over. Good-bye, children.

 

4-5-րդ դասարաններ

  1. Ինչպե՞ս հրաժարվել և ինչպե՞ս չհրաժարվել հյուրասիրությունից:Եթե ճաշկերույթի ժամանակ մի որևէ բան են հյուրասիրում և դուք չեք ուզում վերցնել, ապա պետք է ասել. «No, thank you» կամ «No, thank you, I am fed up»: Եթե ուզում եք օգտվել հյուրասիրությունից, ապա պետք է ասել. «Yes, please» կամ «Yes, please, I want some more», կամ «Yes, please. I want a piece of cake». Հիմա եկեք փորձենք.
  2. a) Do you want some more rice porridge? (հրաժարվեք)

 

  1. b) Help yourself to apples. (չհրաժարվեք)
  2. c) Taste this piece of cake. It is very delicious (համեղ). (չհրաժարվեք)

 

  1. Սեղանի շուրջը նստած ժամանակ հարմար չէ ձեռքը շատ երկարացնել, որպեսզի աղամանը կամ մի կտոր հաց վերցնել: Այդ դեպքերում օգտագործում են այս ձևերը. «Pass me the salt cellar please», «Pass me a piece of cake please», «Pass me the pepper cellar please», «Pass me the sugarpot please», «Pass me the salad bowl please»: Փորձենք սեղանի շուրջը: Ի՞նչ կասեք այս իրավիճակներում:
  2. Կարտոֆիլի պյուրեն մի քիչ ալանի է, իսկ աղամանը հեռու է քեզնից:
  3. Թեյը բոլորովին քաղցր չէ: Ինչ լավ կլիներ, որ շաքարամանը մոտիկ լիներ:
  4. Անգգլիացիները չգիտեն, որ հայերը հաց շատ են սիրում: Ինչ հեռու են դրել հացը:
  5. Պատասխանեք հետևյալ հարցերին: Ընդարձակ պատասխան տվեք, եթե կարող եք:
  6. a) Do you like your lunch at school?
  7. b) What do you like to eat for breakfast (dinner, supper)?
  8. a) Who is a better cook: your mother or grandmother?

 

  1. c) Whiich is your most favourite Armenian dish?

 

 

6-8-րդ դասարաններ

  1. Բանավոր խոսքում անգլերենի ամենահաճախ գործածվող շաղկապներից է «if»-ը: Տրված է երկու ավարտուն և մեկ անավարտ նախադասություն: Ավարտեք երրորդ անավարտը և նույն տրամաբանությամբ շարունակեք կազմել չորրորդ, հինգերրորդ և վեցերրորդ նախադասությունները:

If I have enough money, I will buy an iPhone 7 for me. If I buy an iPhone 7, I will connect it to the Internet. If I connect my iPhone 7 to the Internet, I ….

  1. Հարկ է, որ ի վիճակի լինեք խնդրանք արտահայտել: Օգտագործեք խնդրանք արտահայտելու սկզբնաբառերը Could I ….; Do you mind if I…?; Can I … ? և արտահայտեք Ձեր խնդրանքը հետևյալ իրավիճակներում.Օրինակ, I feel sick. Could I go home a little earlier?
  2. a) I don’t know the meaning of this word.
  3. b) It’s hot in here.
  4. c) I have forgotten your telephone number.
  5. d) I am cold.

 

  1. Ազատ շարադրանք. Մի անգլերեն ասացվածք կա “Make hay while the sun shines”, որը համապատասխանում է հայերենի “Երկաթը տաք տաք են ծեծում” ասացվածքին:  Հիմնավորեք այս ասացվածքը փոքրիկ շարադրությունով:

 

 

9-12-րդ դասարաններ

  1. Do you know the word brainstorm? It is translated into Armenian as “մտագրոհ”: This word is often used by educators, lecturers at the beginning of their work-shops or seminars. They want to find out how much you know about the topic they are going to deliver. For example, if you are asked to brainstorm the word “education” you are to say words associated with education: public school, teaching, college, university, future career, foreign languages …

    Now I want you to brainstorm the word “Computer”. Write at least 10 words.

 

  1. Someone, whom you do not know, suddenly says something and waits for your reaction.
  2. What nasty weather we are having today!

….

  1. Time is passing so quickly nowadays!

….

  1. Thanks Heaven! At last I met somebody on this deserted island.

  1. We are like in that song: “Strangers in the night”.

….

  1. A horse, a kingdom for a horse!

….

 

  1. Free composition

Do you agree about this saying «When poverty comes in through the door, love flies out of the window»?

 

 

Դեկտեմբեր 2016

1-3-րդ դասարաններ

 

  1. Ավելացրեք պահանջվող բառը:
  2. What is your …. ? My …. is Vardan.
  3. How … are you? I am 7.
  4. Where do you …? I … in Yerevan.
  5. Գիտե՞ք, թե որ բառերն են ասում երեխաները մայրենի լեզուն սովորելիս «մամա, պապա» բառերից հետո: Ահա հաճախակի գործածվող առաջին բառերի մի շատ կարճ ցուցակ, որոնք պետք է իմանալ նաև անգլերեն` «տուր», «ջուր», «արի», «դուրս», «գնդակ», «բացիր»: Առաջին բայերով փոքրիկները միշտ հրամայում են: Թարգմանեք հետևյալ նախադասությունները անգլերեն:
  6. Տու՚ր ինձ:
  7. Ջուր տու՚ր: Տու՚ր գնդակը:
  8. Բացի՚ր դուռը: Բացի՚ր պատուհանը:
  9. Մամա, արի՚ այստեղ:
  10. Միացրու՚ համակարգիչը:

 

  1. Գուշակիր, թե որ կենդանին է սա:
  2. This is a very big animal and has a very long nose.
  3. This animal gives milk to us.
  4. It lives in water.
  5. We like this small animal only in the cartoon “Tom and Jerry”.

 

 

Դեկտեմբեր 4-5-րդ դասարաններ

  1. Լրացրեք հեռախոսային երկխոսությունը անգլերեն:
  2. Hello, who is speaking?

….

 

  1. How are you, Narek?

….

  1. What are you doing?

….

  1. What are your father and mother doing?

….

  1. Narek, I am going on a trip to Dilijan with my classmates next Saturday. Will you join us?….? (Այստեղ պետք է հարց տալ)

….

  1. We will come back on the same day in the evening.….(Համաձայնվեք և շնորհակալություն հայտնեք)

….

  1. OK, we will meet on Saturday morning

  1. So long. Bye!

 

 

  1. Արտահայտիր քո ցանկությունը, մի բան ուզիր, երբ այս իրավիճակում ես.

 

  1. Շոգ եղանակին երկար ճանապարհ ես անցել և շատ ծարավ ես ու ճանապարհին մի փոքրիկ տնակ կա, որի առջևի քարին նստած է մի աղջիկ:
  2. Մի բան ես ուզում գրի առնել, բայց ոչինչ չունես ձեռքի տակ: Գնում ես  գրադարանավարուհու մոտ և ասում…
  3. Շտապ ուզում եք զանգահարել ձեր մայրիկին, բայց հեռախոսը թողել եք տանը: Հանկարծ տեսնում ես քո դասընկերոջը:
  4. Ուզում ես արագ մի քանի թվեր բազմապատկել և գումարել: Մոտենում ես ընկերոջդ, որի հաշվիչը միշտ իր հետ է:

 

  1. I can speak English a little. …Շարունակեք գրել ձեր կարողությունների մասին: I can …

 

Դեկտեմբեր 6-8-րդ դասարաններ

 

 

  1. Մեր մայրաքաղաքի հյուրին ճանապարհը բացատրելը. Օգտակար արտահայտություններ. On the right – աջ կողմում, on the left – ձախ կողմում, to the right – դեպի աջ, to the left – դեպի ձախ, turn right – շրջվեք աջ, turn left – շրջվեք ձախ , go straight along this street until – ուղիղ գնացեք այս փողոցով մինչև, cross the street – փողոցն անցեք, crossing – խաչմերուկ

 

  1. a) Դու հիմա Զորավար Անդրանիկի արձանի մոտ ես և քեզ է մոտենում մի ամերիկացի զբոսաշրջիկ ու հարցնում. «Excuse me, can you tell me the way to the Malatia Fair?»: Պատասխանիր անգլերեն:Ուղիղ գնացեք այս փողոցով մինչև առաջին խաչմերուկը: Տոնավաճառը ձախ կողմում է:

 

  1. b) Դու հիմա Հանրապետության հրապարակի յոթ ցայտաղբյուրների մոտ ես: Քեզ է մոտենում մի հնդիկ զբոսաշրջիկ և հարցնում. «Excuse me, how can I get to the Northern Avenue? –Հյուսիսային պողոտա»:Պատասխանիր անգլերեն:Ուղիղ գնացեք այդ փողոցով, անցեք առաջին խաչմերուկը, գնացեք մինչև երկրորդ խաչմերուկը և շրջվեք դեպի ձախ: Հյուսիսային պողոտան շատ լայն (wide) է և ժամանակակից (modern):

 

  1. c) Իսկ հիմա դու Կարապի լճի մոտ ես և քեզ է մոտենում մի անգլիացի ու հարցնում. «Excuse me, how can I get to the Puppet Theater (տիկնիկային թատրոն) after Hovhannes Tumanyan?»:Պատասխանիր անգլերեն:Անցեք այդ փողոցը և ուղիղ գնացեք այդ փողոցով վերև (up) մինչև առաջին խաչմերուկը և շրջվեք դեպի աջ ու քայլեք ուղիղ այդ փողոցով: Տիկնիկային թատրոնը աջ կողմում է:

 

  1. Շնորհավորանքի պատասխանըԵրբ շնորհավորանքը միայն քեզ է վերաբերում, օրինակ, երբ ծննդյանդ օրն է, կամ էլ ինչոր բանում հաջողության ես հասել, ապա պետք է պարզապես ասել. «Շնորհակալություն»: Բայց եթե տոնն ընդհանուր է, ապա պետք է ասել. «Thank you, the same to you. Շնորհակալություն, նույնն էլ ձեզ»:Պատասխանիր այս շնորհավորանքներին:

 

  1. a) Happy New Year! May all your wishes come true!
  2. b) I congratulate you on your engagement (նշանադրություն).
  3. c) I congratulate you on your passing the final examination.
  4. d) Dear Mary, I congratulate you on the Women’s International Day. Եթե շնորհավորողը տղամարդ է, ապա պետք է նա պատասխանի …
  5. e) Եթե շնորհավորողը կին է, ապա պետք է նա պատասխանի…
  6. Շարունակեք այս անգլերեն նամակը և ամբողջ հոգով ցանկացեք, որ Ձեր երազանքը կատարվի: Dear Santa …

 

 

 Դեկտեմբեր 9-12-րդ դասարաններ

 

  1. Անգլերենը իր լեզվական կառուցվածքներով երբեմն չի համընկնում հայերենի լեզվական կառուցվածքներին: Այդ պատճառով էլ հաճախ մենք սխալ ենք հասկացվում զրուցակցի կողմից: Այդ դեպքերից է անջատական հարցերին կարճ պատասխաններ տալը: Կարո՞ղ եք ճիշտ պատասխանել այս հարցերին: The English language with its language structures sometimes doesn’t coincide with the Armenian language structures having the same meaning. Short answers given to disjunctive questions are among these cases. Can you give the right short answers to these questions?
  2. You don’t speak Russian, do you?Կարճ պատասխանով համաձայնվեք հարցնողի հետ:

…..

  1. Tom is quite a good swimmer, isn’t he?Կարճ պատասխանով համաձայնվեք հարցնողի հետ:

…..d)         Tom isn’t a good swimmer, is he?Կարճ պատասխանով համաձայնվեք խոսողի հետ:

  1. Tom isn’t a good swimmer, is he?Կարճ պատասխանով մի համաձայնվեք հարցնողի հետ:

…..

  1. Տրամաբանական ավարտի հասցրեք սկսված նախադասությունը: Finish these sentences with logical continuations.
  2. a) Suzy is fond of winter sports, whereas, …

…..

  1. b) You turned my suggestion down, moreover, ….

…..

  1. c) Grandpa was extremely tired, therefore ….

…..

  1. The sooner you apply for it….

…..

  1. That tower was twice as ….

…..

  1. What is your opinion about this saying? “Out of sight out of mind”

 

 

Հունվար 1-3-րդ դասարաններ

 

  1. Գիտե՞ք, թե ինչպես են ծանոթանում անգլիացիները: Դա այսպես է լինում. Ինչ-որ մեկը ողջունում է քեզ ու ասում. «Hello, my name is Peter»: 

Դու պետք է ասես. «How do you do, Peter? My name is …(ասում ես քո անունը՝ ենթադրենք Տիգրան)»: Ըստ ընդունված սովորույթի նա ասում է «How do you do, Tigran?»:

Ստացվեց այսպես. Hello, my name is Peter.

                                     How do you do, Peter? My name is Tigran.

                                    How do you do, Tigran?

 

  1. Կազմիր ծանոթանալու երկխոսությունը, եթե անծանոթի անունը «John» է և նա է առաջինը ողջունում:

….

  1. Հիմա կազմիր ծանոթանալու երկխոսությունը, եթե առաջինը դու ես ողջունում, իսկ անծանոթի անունը «Jane» է:

….

  1. Շարունակում ենք երկխոսությունը ծանոթանալուց հետո: Պատասխանում ենք նոր ծանոթացած հասակակցի հարցերին՝ գործածելով նրա գործածած բառերն ու արտահայտությունները:
  2. How are you?

  1. I live in London. Where do you live?

…Պատասխանիր նույն կերպ՝ London բառը փոխարինելով քո քաղաքի , գյուղի անունով:

  1. I am 8, and how old are you?

…. Օգտվիր նրա ասածից և ասա քո տարիքը:

  1. I have got a father, mother, brother and a sister. What about your family?

….

  1. Armenia is a good country. I have been to Echmiatsin, Garni and Sevan. Where have you been to? Ես եղել եմ Էջմիածնում, Գառնիում, Սևանում: Դու որտե՞ղ ես եղել:

…. Համաձայնվիր նրա հետ՝ ասելով. «Այո, Հայաստանը լավ երկիր է: Ես եղել եմ … » ,թվարկիր այն վայրերի անունները, որտեղ եղել ես:

  1. My telephone number is …. What is your telephone number?

….

  1. So long, bye.

 

 

Հունվար 4-5-րդ դասարաններ

  1. Անգլերեն շնորհավորանքներ.
  2. Շնորհավոր նոր տարի:

  1. Ծնունդդ շնորհավոր:

  1. Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ:

 

  1. Դիտեք այս փոքրիկ մուլտֆիլմը և գրեք այն վայրերի անունները, որտեղ եղավ Ալին իր կախարդական թռչող գորգի վրա: Օրինակ, առաջինը՝ jungle – ջունգլի, …, … և այդպես շարունակել: http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/ali-and-the-magic-carpet
  2. Գրեք փոքրիկ շարադրություն՝ «Ինչպես ենք տոնում նոր տարին մեր տանը – How we celebrate the New Year in our family» թեմայով:

 

Հունվար 6-8-րդ դասարաններ

  1. Օգնություն տատիկ-պապիկներին: Հաճախ են տատիկ պապիկները դեղ գնում և շատ հաճախ էլ այդ դեղերի օգտագործման ցուցումները անգլերեն են լինում և տատիկ պապիկները ձեզ են դիմում այս խնդրանքով. «Բալիկ ջան, խնդրում եմ կարդաս ու թարգմանես, թե ինչպես ընդունեմ այս դեղը»: Թարգմանեք դեղերի օգտագործման այս հնարավոր ցուցումները նրանց համար:
  2. Take a tea spoonful three times a day after meals.
  3. Take a table spoonful three times a day before meals.
  4. Take one tablet every day before going to bed.
  5. Take one tablet three times a day after meals.
  6. Take one tablet three times a day before meals.
  7. Տվեք խորհուրդներ ձեր ընկերոջը այս իրավիճակներում:
  8. I want to fry potatoes, but I have never done it.

  1. I want to skate, but I haven’t got skates. What shall I do?

  1. I want to translate this sentence from English into Armenian, but I haven’t got an English Armenian dictionary. What shall I do?

  1. I like playing outdoor games, but it is too cold for outdoor games now. What shall I do?

….

  1. I want to learn to drive a car, but my parents say that I am too young for it. What shall I do?

 

 

  1. Some people say that giving presents is more pleasant than receiving them. What is your opinion?

 

Հունվար 9-12-րդ դասարաններ

  1. Finish the sentences. Add either a beginning or an ending
  2. If I were in your shoes …
  3. …. you would definitely be a success.
  4. Help yourself ….
  5. No matter how much money you have got …
  6. You always leave your note-book at home, moreover, ….
  7. Nearly everything is bought and sold nowadays, but …
  8. We haven’t seen him since …
  9. She frequently …

 

  1. What will you advise me to do in these situations?
  2. Tomorrow is the application deadline, but I haven’t even filled in the forms.

….

  1. We haven’t installed a local heating system and it is extremely difficult to warm up our flat in this cold winter.

….

  1. To continue my education in Armenia after leaving school or to do it in another country? That’s the question.

….

 

  1. Give the meaning of the following conversation in reported speech.

Jane said to Mike: “Do you know how to solve such math problems? I can help you.”

Mike said: “Thank you, for your offer, but I will try to do it myself.”

After half an hour Mike said: “Jane, I have finished doing my home assignments. Let’s go out for a walk.” Jane said: “You don’t say so! You only began it half an hour ago. May I check your answers?” Mike said: “Mind your own business. I don’t need your help.”

 

 

Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ

1-3-րդ դասարաններ

  1. Ներկայացրեք ձեր տան իրերը և ասեք, թե ինչ եք կարողանում անել դրանցով.
  2. This is our TV set. I can …
  3. This is our computer. I can…
  4. This is my book of fairy tales. I can …
  5. These are my toys. I can ….
  6. These are my colorful pencils. I can …
  7. Ներկայացրեք ձեր դասասենյակը: Ի՞նչ իրեր կան դասասենյակում և ի՞նչ եք անում դրանցով:
  8. This is a …. I can sit on it.
  9. This is a …. I can put my net-book on it.
  10. This is a ….. I can watch cartoons on it.
  11. Ի՞նչ եք ասում անգլերենի ուսուցչին, երբ ուզում եք … Ձեր խոսքը սկսեք այսպես՝ «May I …?—Կարելի՞ է… »
  12. դուրս գնալ.
  13. բացել պատուհանը
  14. մուլտֆիլմ դիտել
  15. վերցնել մատիտը
  16. գնալ տուն

 

 

 

 

Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբի առաջադրանքները

4-5-րդ դասարանների համար

 

  1. Դիտեք այս նկարներով պատմությունը և պատասխանեք հարցերին

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/circus-escape

  1. Where did Billy go with his parents?
  2. Who was the first to come on to the circus ring?
  3. What animals gave a show in the circus ring?
  4. What were the clowns wearing? –Ի՞նչ էին հագել ծաղրածուները:
  5. What was the small elephant’s name?
  6. Where did Minny go?
  7. How did he save Billy?

Բոլոր պատասխաններն առկա են ֆիլմում:

  1. Մաթեմատիկան անգլերեն

2+3=5  2 plus 3 is 5  կամ` 2 and 3 is 5:

6-2=4    6 minus 2 is 4  կամ`  2 from 6 is 4

3×5=15    5 times 3 is 15

15:3=5     15 divided into 3 is 5

Նույն ձևով կատարեք այս գործողությունները՝ անգլերեն բարձրաձայն մտածելով և գրելով

  1. 4+3=
  2. 7-3=
  3. 7×3=
  4. 21:3=
  5. Հիմա բոլորը Հայաստանում ուզում են, որ գարուն գա: Նկարագրեք գարունը 5-6 նախադասությամբ:

 

Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ

6-8-րդ դասարաններ

  1. Տրված բոլոր արտահայտություններով խոսողը լռություն է ուզում, բայց այդ արտահայտությունները տարբերվում են միմյանցից քաղաքավարության աստիճանով: Կարո՞ղ եք դրանց հաջորդականությունը այնպես դասավորել, որ ամենաքաղաքավարի ու մեղմ խնդրանքից աստիճանաբար անքաղաքավարի դառնա և վերջանա կոպիտ հրամանով:

a)Quiet, please. B)I am terribly sorry to bother you, but would you mind being a little less noisy? c)Could you please be quiet? D)Shut up! E)Will you be quiet please? F) Would you mind being a bit quieter? G) Shhhh!

  1. a)

b)

c)

d)

e)

f)

g)

 

  1. Եկեք խաղանք «կենդանի բառարան» խաղը: Կարո՞ղ նկարագրել մի որևէ բան՝ չտալով դրա անունը: Օրինակ՝ ball – It is round and we can play different games with it.
  2. Water
  3. milk
  4. Sun
  5. candy
  6. bicycle

 

  1. Հաճախ ֆեյսբուքյան ընկերական երկխոսություններում մարդիկ ուզում են կարճ ու արագ գրել և այդ պատճառով էլ օգտագործում են u տառը you-ի փոխարեն, y տառը why-ի փոխարեն, c տառը see-ի փոխարեն, 2 թիվը` to-ի փոխարեն, r տառը՝ are-ի փոխարեն, L8-ը late-ի փոխարեն և այլ նման բաներ:

Սովորական անգլերենով գրեք հետևյալ երկխոսությունը՝

“Hi, Jane. RU OK?”

“Hi, Tom. Gr8!”

“Want 2 speak 2 U. W8ing 4 U.”

“I’ll not B L8. CU in 5 minutes.” 

 

 

Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ

9-12-րդ դասարաններ

  1. Explain the meanings of these words without using them in your sentences.

For example, optimistic – a person who always thinks good things will happen.

  1. absent-minded
  2. sociable
  3. modest
  4. stubborn
  5. emotional
  6. generous
  7. tight-fisted
  8. selfish
  9. Imagine as if you were a philosopher, and make up your own sayings by continuing the following beginnings:
  10. Life is ….

Religion is …

  1. Being young is …
  2. Being old is ….
  3. Happiness is ….
  4. Art is ….
  5. Paraphrase these sentences by using other words and word combinations leaving the meaning of the sentence the same. For example: Don’t give up! Go on standing for your own point of view. – Do not stop struggling. Continue protecting your own ideas.
  6. He suggested going to the restaurant. (այստեղ կարող եք ուղիղ խոսքով նույն իմաստն արտահայտել)
  7. On entering the room he switched on the lights.
  8. Give me a hand. I can’t do it all by myself.
  9. He is fond of watching football on TV.

 

 

Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբի առաջադրանքները

1-3-րդ դասարաններ

  1. Առաջին և երկրորդ դասարանցիների համար

Դիտեք անգլերեն սովորեցնող այս մուլտֆիլմի առաջին մասը և անգլերեն ասեք այս երկխոսությունը.

-Ի՞նչ է քո անունը:

-Իմ անունը Հասմիկ է:

-Ինչպե՞ս ես Հասմիկ:

-Ես լավ եմ, շնորհակալություն:

 

  1. Երրորդ դասարանցիների համար. պատասխանե′ք իմ հարցերին՝ գործածելով հարցերի բառերը: Սրանք այն հարցերն են, որ սովորաբար հյուրերն են տալիս տան փոքրերին:
  2. What is your name?

….

  1. How old are you?

  1. Do you go to school?

  1. Do you like Mathematics?

  1. 2 times 4 is 8. What is 3 times 2?

  • Կռահե′ք բառը. միայն երրորդ դասարանցիների համար
  1. My mother works at school. She teaches children. What is my mother?

  1. When it rings I take it and say: “Hello”

  1. It has no color. I drink it every day.

 

4-5-րդ դասարաններ

  1. Դիտե′ք անգլերեն սովորեցնող այս մուլտֆիլմի առաջին մասը և պատասխանեք հարցերին.
  2. What vegetables did Gogo and his friends buy at the supermarket?

….

  1. Which vegetable made Gogo cry?

….

  1. Which vegetables do you like?

…..

  1. Which vegetables do you dislike?

….

  1. Մի քիչ խոսե՞նք անգլերեն: Ամբողջական պատասխաններ տվեք՝ օգտագործելով հարցերի բառերը:
  2. How many lessons did you have today?

….

  1. Did you speak English or Armenian at the English lesson?

….

  1. What did you eat at lunch time?

….

  1. When did you come home?

  • «Երաժշտության հնչյունները» ֆիլմում երեխաների դայակը խորհուրդ տվեց նրանց հիշել իրենց ամենասիրելի բաները, երբ իրենք տխուր են: Այդպես անելով նրանց տխրությունը փոխվեց ուրախության: Գրեք ձեր ամենասիրելի և ուրախություն բերող 5 բառ անգլերեն: Կարող եք օգտվել բառարանից:

 

 

6-8-րդ դասարաններ

  1. Հայերենում ասում ենք. «Ժամը 8-ն անց է 50 րոպե», կամ ավելի խոսակցական լեզվում՝ «9-ից 10 րոպե է պակաս»: Իսկ ինչպե՞ս են ժամն ասում անգլերեն: Օրինակ, ենթադրենք հիմա ժամը 9-ն է: 5 րոպե ընդմիջումներով ասենք ժամերը մինչև ժամը 10-ը:

9:00 – It is 9 o’clock;  9:05 – It is 5 (minutes) past 9; 9:10 – It is 10 (minutes) past 9;

9:15 – It is a quarter past 9. Քառորդ-quarter; 9:20 – It is 20 past 9; 9:25 – It is 25 past 9;

9:30 – It is half past 9;  9:35 – It is 25 (minutes) to 10 ; 9:40 – It is 20 (minutes) to 10;

9:45 – It is a quarter to 10; 9:50 – It is 10 (minutes) to 10; 9:45 – It is 5 (minutes) to 10; 10:00 – It is 10 o’clock. Իսկ եթե ուզում ենք ասել «ժամը 9-ին», ապա գործածվում է at նախդիրը. at 9 o’clock, at 5 minutes to 9… և այլն:

Հիմա նույն ձևով գրեք 8:00-ից մինչև 9:00:

  1. Օրվա տարբեր ժամանակահատվածները հայերենում այս բառերով են արտահայտվում՝ լուսաբացին (ծեգին, երբ արևը դեռ չի ծագել, բայց արդեն ցրվում է գիշերվա խավարը), արևածագին (արշալույսին), առավոտյան, կեսօրին, կեսօրից հետո, մայրամուտին, աղջամուղջին (երբ արևը մայր է մտել, բայց լիովին դեռ չի մթնել) , երեկոյան, կեսգիշերին, գիշերը.

Դասավորեք խառը տրված անգլերեն համարժեքները հայերենի հերթականությամբ՝ ըստ օրվա ընթացքի. In the evening, at sunrise, in the afternoon, at midnight, at dawn, at dusk, at night, at noon, in the morning, at sunset.

  • Գրի առե′ք ձեր բանավոր անգլերեն պատասխանները.
  1. When does the plane from Paris land?

Ինքնաթիռը վայրէջք է կատարում առավոտյան ժամը 8:25-ին:

  1.  At what time does my working day finish?

Ձեր աշխատանքային օրն ավարտվում է կեսօրից հետո ժամը 5:45-ին:

  1. Ե՞րբ պետք է վառել ավտոմոքենայի լույսերը:

Աղջամուղջին. Մարտ ամսին աղջամուղջը սկսվում է երեկոյան 7:35-ին:

  1. When do we see the New Year in?

Ուղիղ կեսգիշերին:

  1. At what time of the day does the sea look most beautiful?

Արևամուտին ծովն ամենագեղեցիկ տեսքն ունի:

 

 

9-12-րդ դասարաններ

  1. In real life sometimes we begin to worry because you don’t know the real reason of some troublesome situations. Some people are optimists and some are pessimists. So, are you an optimist or a pessimist? Your answers to these questions will show whether you are an optimist or a pessimist. Begin your answers with “Maybe …”
  2. My mother isn’t answering the phone.

….

  1. The baby is crying.

….

  1. Our neighbor is always smiling these days. It is not typical of him.

….

  1. Whatever I do the car won’t start.

….

  1. There is a lot of noise next door.

….

 

  1. Imagine as if you are staying at a hotel in a foreign country. You want to go out for a walk in the evening but the hotel receptionist warns you not to do that. Answer her questions.
  2. Do you know that it is dangerous to go out for a walk alone in our town in the evening?

….

  1. What will you do if are attacked by robbers?

….

  1. What will you do if you get lost?

….

  1. What will you do if you can’t catch a taxi?

….

  • Making the speech more emphatic. Here is a model which shows how to do it:

“You are tired, aren’t you?”

“Tired? I am absolutely exhausted!”

“Tigran is a clever boy.”

“Clever? He is absolutely brilliant!”

Now make these sentences more emphatic using the model.

  1. The Law is the Law is a funny film.

….

  1. Last winter was very cold.

….

  1. Your decision is really good.

….

  1. His report was interesting.

….

  1. Shanghai has a large population.

….

  1. His behaviour was ugly.

 

Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբի առաջադրանքները

1-3-րդ դասարաններ

  1. Ի՞նչ կասեք անգլերեն այս իրավիճակներում:
  2. Թոմը քո ընկերն է և այսօր նրա ծննդյան օրն է:
  3. Քո ընկերը օգնեց քեզ: Ի՞նչ կասես նրան:
  4. Դու ուշացել ես անգլերենի դասից: Ի՞նչ կասես, երբ մտնես դասարան:
  5. Դու ուզում ես դուրս գնալ անգլերեն դասի ժամանակ: Ի՞նչ կասես ուսուցչին:
  6. Ինչպե՞ս են օգնություն խնդրում անգլերեն:
  7. Ի՞նչ եմ ես:
  8. I am round. I am red or yellow. People eat me.
  9. I can fly. I am happy today. I live one day.
  10. I am white. I am very cold. Children play with me.
  11. I am small. I am afraid of cats.
  • Ի՞նչ գիտես քո մասին: Կարո՞ղ ես անգլերեն ներկայացնել ինքդ քեզ:

 

4-5-րդ դասարան

  1. Լրացրեք հեռախոսային երկխոսությունը անգլերեն:

Hello, who is speaking?

….

How are you, Narek?

….

What are you doing?

….

What are your plans for the weekend?

….

If you have no plans for the weekend you can join our class. We are going on a trip to Sevan.

…. (Բայց հիմա ջուրը շատ սառն է:)

We will not swim in Sevan. We will play sport games.

…. (Այստեղ պետք է հարց տալ)

You will only pay 2000 drams for the bus.

… (Համաձայնվեք և հարց տվեք:)

The bus is leaving at 9:00. We will meet outside the Holy Trinity Church.

…. (Շնորհակալություն հայտնեք և ասե՚՚ք  «առայժմ»)

  1. Արտահայտիր քո ցանկությունը, մի բան ուզիր, երբ այս իրավիճակում ես.

Սխալմամբ ջնջել ես քո ընկերոջ հեռախոսի համարը: Ի՞նչ կասես նրան:

Հիշու՞մ եք «Միայնակ տանը» ֆիլմի հերոսին, որը ձեր տարիքին էր: Նա հյուրանոցի իր սենյակից զանգեց և նախաճաշ պատվիրեց, որ բերեն իր սենյակը: Կարո՞ղ եք նույնը անել՝ ասելով ձեր անունը, ի՞նչ եք ուզում ուտել և սենյակի համարը:

Ձեր համակարգչի մարտկոցները նստել են: Հարցրեք, թե արդյոք կարող եք լիցքավորել – charge համակարգիչը այդ սենյակում:

  • I can speak English a little….Շարունակեք ձեր կարողությունները: Նման առաջադրանք դուք արել եք անցյալ տարի: Տեսնենք, թե ինչ կարողություններ ունեք հիմա:

 

6-8-րդ դասարաններ

  1. Արտավազդ պապիկի և Մարիամ տատիկի նամակը Նյու-Յորքում ապրող իրենց թոռնիկներին.

Ձեր հարևանը՝ Արտավազդ պապիկը, գալիս է ձեր տուն և ասում. «Բալիկ ջան, դու գիտես, որ իմ թոռները Նյու-Յորքում են ծնվել, մեծացել և նրանք հայերեն չգիտեն: Կարո՞ղ ես թարգմանել այս նամակը անգլերեն, որպեսզի ուղարկեմ նրանց»:

Բարև ձեզ, իմ սիրելի թոռնիկներ Մայքլ և Ջեյն: Ինչպե՞ս եք: Ես շատ եմ կարոտել (miss) ձեզ: Ես և ձեր Մարիամ տատիկը լավ ենք: Մեր հարևանի տղան/աղջիկն է գրում այս նամակը անգլերեն: Նա ապրում և սովորում է Երևանում և կարողանում է խոսել, գրել և կարդալ հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն: Խնդրեք ձեր ծնողներին, որպեսզի նրանք հայերեն  սովորեցնեն ձեզ: Ե՞րբ եք գալու Հայաստան: Եթե ամռանը գաք, մենք միասին կգնանք Սևան, Ծաղկաձոր: Հիմա Երևանում իսկական գարուն է: Ծիրանենիները և կեռասենիները կաղկունքի մեջ են(are in blossom): Ես և Մարիամ տատիկը համբուրում ենք ձեզ և սպասում: Մենք հույս ունենք, որ կհանդիպենք ամռանը:

Սիրով՝ ձեր Արտավազդ պապիկ և Մարիամ տատիկ

9-12-րդ դասարաններ

  1. Dear learners, I once asked you to express your ideas about this or that phenomenon in life. It was a success. I would like you to do a similar task.

Think over the following expressions and give your own ideas:

  1. You can’t applaud with one hand.
  2. Out of sight out of mind.
  3. Never say never.
  4. The sun always shines behind the thickest clouds.
  5. Do not sit in an armchair until lucky days come by themselves.
  6. Each of these sentences has at least one mistake. Correct them.
  7. I think he won’t be able to do that work alone.
  8. Only then he agreed to join our group.
  9. Under no circumstances I will agree to help you with this evil intention.
  10. The film is worth seeing it.
  11. I don’t like when you speak like that.
  12. He was elected as a member of parliament.
  13. All what I have said is true.
  14. It is a hard work.
  15. She doesn’t allow to take her books.
  16. Do not stay under the sun so long.
  • Try to express these in English. This mathematical language skill will be necessary if you decide to continue your education abroad or at American University in Yerevan.

Մեկ երրորդ, մեկ ամբողջ մեկ երրորդ, երկու երրորդ, մեկ ամբողջ երեք չորրորդ, զրո ամբողջ վեց:

 

2017-ի անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ

2-3-րդ դասարաններ. ես և իմ շրջապատը

  1. Իմ ընտանիքը. պատասխանել ընտանիքին վերաբերող հարցերին: Տվեք լրիվ պատասխաններ: Օրինակ՝ My father is 35.
  2. Hello, how are you? What is your name? How old are you?
  3. What is your father’s name? How old is your father?
  4. What is your mother’s name? How old is your mother?
  5. Have you got a brother or a sister? How old is your sister (brother)?
  6. Իմ խաղալիքները
  7. (հարցեր տղաների համար)Have you got a toy car? How many toy cars have you got? Do you like to play with your toy cars?
  8. (հարցեր աղջիկների համար)Have you got a doll? How many dolls have you got? Can your dolls sleep, speak or sing? Do you like to play with your dolls?
  9. (հարցեր բալորի համար)Have you got a bicycle? Can you ride your bicycle?
  • Մեր դպրոցի պարտեզը – Our school garden.
  1. Have you got many trees in your school garden?
  2. Have you got flowers in your school garden?
  3. Do you water the flowers?

 

4-5-րդ դասարաններ

  1. Գնումների ցուցակ – Shopping List

A shopping list in autumn.

2 kilos of apples, 2 kilos of grapes, 3 kilos of potatoes, 1 cabbage, 2 beetroots (բազուկ), half a kilo of carrots

Օգտվելով ցուցակում նշված բառակապակցություններից թարգմանեք այս գնորդ – վաճառող երկխոսությունը անգլերեն

Գնորդ – Բարև ձեզ, ի՞նչ արժե խնձորը: (How much are the apples?)

Վաճառող – 300 դրամ մեկ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ 2 կիլոգրամ խնձոր:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ: (Here you are.)

Գնորդ – Ի՞նչ արժե գազարը:

Վաճառող – 200 դրամ մեկ կիլոգրամի համար:

Գնորդ – Տվեք ինձ կես կիլոգրամ գազար:

 

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Խաղողը քաղցր է՞: (անգլերենում խաղողը միշտ հոգնակի թվով գործածեք)

Վաճառող – Այո, խաղողը շատ քաղցր է: (sweet)

Գնորդ – Տվեք ինձ 2 կիլոգրամ խաղող, մեկ կաղամբ, երկու բազուկ և 3 կիլոգրամ կարտոֆիլ:

Վաճառող – Ահա, խնդրեմ:

Գնորդ – Որքա՞ն պետք է վճարեմ: How much must I pay?

Վաճառող – 2000 դրամ: (thousand-հազար)

 

6-8-րդ դասարաններ

 

  1. Խորհուրդ են տալիս «should» բառով: Շարունակեք նախադասությունները`միմյանց խորհուրդ տալով: Ավարտեք նաև հայերեն նախադասությունները՝ ձեր գրածները հայերեն թարգմանելով:

To remember the new words well you should ….

Նոր բառերը լավ հիշելու համար հարկ է, որ դու ….

To understand Physics and Chemistry well you should ….

Ֆիզիկա և Քիմիա լավ հասկանալու համար հարկ է, որ դու ….

To learn a foreign language well you should ….

Օտար լեզու լավ սովորոլու համար հարկ է, որ դու …

To get to know our country better you should …

  1. Տարբեր բառակապակցություններով են խնդրանքով դիմում: Օրինակ, Can I …? կարող ե՞մ…, could I …? (ավելի մեղմ խնդրանք), may I …? –կարելի է՞ , do you mind if I …? – դու դեմ չե՞ս, եթե ես… do me a favour…ինձ լավություն արա….

Առաջին նախադասության մտքին տրամաբանական շարունակություն տվեք՝ խնդրանք արտահայտող երկրորդ նախադասությամբ:

Օրինակ, տրված է I am tired. Ես հոգնած եմ: – Կարող եք շարունակել այսպես. Do you mind if we have a break?  Դու դեմ չե՞ս, եթե մենք ընդմիջում անենք:

I have got a headache.

I am hungry.

It’s hot in here.

The battery of my cell-phone is very low.  (կարող եք օգտվել այս բառերից «plug in, charge»)

I am thirsty.

I have got a high temperature.

  • Yes, but … Այո, բայց …

Սովորում ենք արտահայտել այլընտրանքային տեսակետ: Լսում եք ձեր ընկերոջ, կամ ուսուցչի արտահայտած մի միտք և անմիջապես մեկ այլ տեսակետ եք արտահայտում՝ սկսելով ձեր միտքը «Yes but – Այո, բայց …»

Lake Sevan is very beautiful.

Armenians like football.

The summer in Yerevan is very hot.

Computer games are entertaining.

Pet dogs at home are sometimes very helpful.

 

9-12-րդ դասարաններ

  1. Հաղորդակցման ընթացքում շատ հաճախ են գործածվում պայման արտահայտող նախադասությունները: Անգլերենում դրանք երեք տիպի են լինում.

Առաջին տիպ. Եթե կարդաս այս նամակը, կհասկանաս ամեն ինչ:

If you read this letter, you will understand everything.

Երկրորդ տիպ. Եթե կարդայիր այս նամակը, կհասկանայիր ամեն ինչ:

If you read (անցյալ ժամանակ) this letter, you would understand everything.

Երրորդ տիպ. Եթե կարդացած լինեիր այս նամակը երեկ, հասկացած կլինեիր ամեն ինչ:

If you had read this letter yesterday, you would have understood everything.

Complete these sentences.

If it rains tomorrow ….

If Catalonia becomes an independent country, …

If money grew on trees …

If everyone was telepathic …

If all the peoples were peaceful.. . (people-մարդիկ, peoples-ժողովուրդներ)

If you had come earlier…

They would have seen you …

  1. «Երանի տալը» անգլերեն`I wish I were in Denmark now. Երանի ես հիմա Դանիայում լինեի:

Հետաքրքիր է, որ այս դեպքում անցյալ ժամանակն է գործածվում «հիմա, վաղը, հաջորդ տարի…» ներկա և ապագա ցույց տվող բառերի հետ, իսկ «to be» բայն էլ «were» ձևով է գործածվում բոլոր դեմքերի համար գրական անգլերենում: Հնարավոր է նաև «was» ձևը խոսակցական լեզվում:

Երանի տվեք այս իրավիճակներում.

Օրինակ՝ I want to give up smoking.  Ձևափոխում ենք այսպես՝ I wish I gave up smoking.

I love her but she never notices me.

I can’t get a visa to the USA.

German grammar is so hard.

I never win the jack pot with a lottery ticket.

 

  • Do you believe in these predictions? Դու հավատու՞մ ես այս կանխատեսումներին:

Justify your opinions with a few sentences. Պատճառաբանեք ձեր կարծիքը մի քանի նախադասությամբ:

Computers will take over the world.

Time travel will be possible.

Diseases will be eliminated and people will live more than 200 years.

 

 

 

 

Advertisements
%d bloggers like this: