Պարտադիր ատեստավորման համար վերապատրաստման դասընթաց
«Օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառ
- Օտար լեզվի դասավանդման մեթոդիկա – 30 ժամ, 2 կրեդիտ, դասընթացի ծրագիրը
- Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները-5 ժամ (այս ուղղությամբ աշխատանքը կարևորվում է վերապատրաստման ողջ ընթացքում), 3 կրեդիտ
Վերապատրաստվողներ՝
- Ռինա Շագինյան վրացերեն «Մխիթար Սեբաստացի» – Ավագ դպրոց r.shaginyan@mskh.am
Ռինա Շագինյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
2. Նունե Այդինյան «Մխիթար Սեբաստացի» – Ավագ դպրոց nuneaydinyan@mskh.am
Նունե Այդինյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ
3. Անահիտ Մելքոնյան «Մխիթար Սեբաստացի» – Միջին դպրոց anahitmelqonyan@mskh.am
Անահիտ Մելքոնյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
4. Անի Մրտեյան «Մխիթար Սեբաստացի» – Արևելյան դպրոց-պարտեզ a.mrteyan@mskh.am
5. Աննա Գանջալյան, անգլերեն, «Մխիթար Սեբաստացի» – Հարավային դպրոց-պարտեզ a.ganjalyan@ganjalyanyura
Աննա Գանջալյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
6. Լուսինե Մխիթարյան, անգլերեն, Սերո Խանզադյանի անվան 184 Ավագ դպրոց mkhitaryanlousine@gmail.com
Լուսինե Մխիթարյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ
7. Նելլի Ադամյան ֆրանսերեն Սերո Խանզադյանի անվան 184 Ավագ դպրոց nelli_adamyan_84@mail.ru
Նելլի Ադամյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
8. Ռուզաննա Սարգսյան, իսպաներեն, «Մխիթար Սեբաստացի»- Ավագ դպրոց r.sargsyan@ganjalyanyura
Ռուզաննա Սարգսյանը պարտաճանաչ կերպով կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
9. Նելլի Մկրտչյան, անգլերեն, Երևանի Գյուլբենկյանի անվան թիվ 190 ավագ դպրոց
Նելլի Մկրտչյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
10. Իրինա Ամիրյան – անգլերեն Երևանի Գյուլբենկյանի անվան թիվ 190 ավագ դպրոց irinaamiryan99@gmail.com
Իրինա Ամիրյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
13. Արմինե Խաչատրյան ֆրանսերեն Երևանի Լ․Միրիջանյանի անվան թիվ 155 հիմնական դպրոց khachatryanarmine34@gmail.com
Արմինե Խաչատրյանը պարտաճանաչ կերպով հաճախել է առկա պարապմունքներին և կատարել է բոլոր գործնական աշխատանքները. տրվում է 2 կրեդիտ:
Վերապատրաստող՝ Յուրա Գանջալյան E-mail y,ganjalyan@mskh.am
Դասընթացի սկիզբը՝ հոկտեմբերի 3
Դասընթացի ավարտը՝ հոկտեմբերի 21
Հետազոտական աշխատանքի հրապարակումը՝ մինչև հոկտեմբերի 25
Վկայականների հանձնումը՝ հոկտեմբերի 28-ին
Աշխատակարգը ըստ դասընթացի ծրագրի
Թեմա 1․ Հոկտեմբերի 3, ժամը 14:30-17:30, վայրը՝ Ավագ դպրոց 2/4 կաբինետ
Օտար լեզվի ուսուցման նպատակը և խնդիրները
Հատկացվող ժամաքանակը – 1 ժամ
Բովանդակությունը. Օտար լեզուների ուսուցման նպատակը և խնդիրները, որոնք սահմանված են հանրակրթության պետական չափորոշիչում և «օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի նոր չափորոշիչներում
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1.
Օգտվելով «Հանրակրթության պետական չափորոշիչ» և «օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի առարկայական չափորոշիչներ» փաստաթղթերից գրել և բլոգում հրապարակել օտար լեզվի ուսուցման նպատակը և խնդիրները կրթական երեք աստիճաններում:
Թեմա 2.
Խմբային աշխատանքի իրականացումը օտար լեզվի ուսուցման ընթացքում
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 3 ժամ
Բովանդակությունը. Լեզվական խաղեր, համագործակցային նախագծեր, ընտանեկան նախագծեր բանավեճեր,
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2
Կարդալ նշված հոդվածները, դիտել տեսադասը, դիտարկումները հրապարակել բլոգում: Կազմակերպել և իրականացնել մեկ լեզվական խաղ կամ իրավիճակային դերախաղ:
Անգլերեն դասավանդողի ուղեցույց: Լեզվական խաղեր – Յուրա Գանջալյան
Բանավեճը՝ որպես ուսուցման-ուսումնառության արդյունավետ մեթոդ ավագ դպրոցում – Սիլվա Հարությունյան
Համագործակցային կրթություն Իրինա Ապոյան
Տեսադաս «When the School Topic Becomes a Family Project» Աննա Գանջալյան
Թեմա 3. հոկտեմբերի 5-ին և 6-ին, 14:30-17:30, վայրը՝ Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Լաբորատոր և/կամ գործնական, նախագծային աշխատանքների կազմակերպումը օտար լեզվի դասերին
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 5 ժամ
Բովանդակությունը. Նախագծային ուսուցում (նախագծերի տեսակները, նախագծին ներկայացվող պահանջներ, նախագծի կառուցվածք) օտար լեզվի ուսուցումը ուսումնական նախագծերով:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Կարդալ«Ուսումնական նախագծի մշակման և իրականացման կարգը» և նախագծի կառուցվածքը հրապարակել բլոգում:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2.
Ուսումնասիրել նշված ուսումնական նախագծերը ըստ տեսակների՝ կարճատև նախագիծ – Հագուստի գնումներ և ուտելիք պատվիրելը սրճարանում
երկարատև նախագիծ – «Սովորում ենք գրել» , «Teenagers»
շուրջտարյա նախագիծ – «Մարդիկ, որ ոգեշնչում են մեզ – People who inspire us»
համագործակցային նախագիծ – Բազմալեզու սեբաստացիներ,
սովորող-սովորեցնող նախագիծ – Meeting with primary school students
Կազմել օտար լեզվի ուսումնական նախագիծ
Թեմա 4. Հոկտեմբերի 7-ին ժամը 14:30-17:30, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Միջառարկայական կապերի օգտագործումը և ինտեգրված դասերի կազմակերպումը
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 2 ժամ
Բովանդակությունը. Միջառարկայական նախագծեր, ինտեգրված դասերի կազմակերպում
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Ուսումնասիրել նշված միջառարկայական նախագծերը, բանավեճերը, քննարկումները. դիտարկումները հրապարակել բլոգում:
Անգլերեն և այլ օտար լեզուներ
Անգլերեն և հասարակագիտություն
Բանավեճեր «Personal Boundaries»
Նախագծեր – Migration Problem
Քննարկումներ (հեռավար) – Are exact sciences more important than humanities?
Անգլերեն և հոգեբանություն
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2
Կազմել միջառարկայական նախագիծ, տալ վիճահարույց թեմաներով բանավեճերի և քննարկումների վերնագրեր: Կազմակերպել մեկ բանավեճ կամ քննարկում սովորողների հետ այն դպրոցում, որտեղ աշխատում է վերապատրաստվողը:
Թեմա 5 հոկտեմբերի 10-ին և 11-ին, ժամը 14:30-17:30 Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
ՏՀՏ օգտագործումը օտար լեզվի դասարանական և արտադասարանային պարապմունքների ժամանակ
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 4 ժամ
Բովանդակությունը. Օտար լեզվով ունկնդրելու, խոսելու, ընթերցելու և գրելու կարողությունների զարգացումը ՏՀՏ միջոցների օգտագործմամբ: Բլոգային ուսուցման առավելությունը օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1.
Կարդալ «ՏՀՏ միջոցների օգտագործումը օտար լեզվի ուսումնական պարապմունքների ընթացքում», մեթոդական մշակումը, հրապարակել այն բլոգում և գրել սեփական դիտարկումները քննարկվող հարցի մասին:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2
Կարդալ «Բլոգային ուսուցում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում» հոդվածը, գրել սեփական դիտարկումները բլոգային ուսուցման առավելությունների մասին և հրապարակել բլոգում:
Թեմա 6 հոկտեմբերի 12-ին և 13-ին, ժամը 14:30-17:30, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Օտար լեզուների ուսուցման գործընթացում սովորողների արժեհամակարգի ձևավորումը.
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 4 ժամ
Բովանդակություն. Մշակույթ, արժեքներ, վերաբերմունք, նորմեր/կանոններ, նախասիրություններ և հետաքրքրություններ
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Կարդալ, ուսումնասիրել «օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի առարկայական չափորոշիչների «մշակույթ» բաժինը:
Գործնական աշխատանք 2
Կարդալ Յուրա Գանջալյանի «Անդրադարձ առարկայական չափորոշչով սահմանված հանրակրթության հիմնական ծրագրերի բովանդակության բաղադրիչներ» մեթոդական մշակումը: Կազմել մի որևէ ուսումնական նյութի, թեմայի, նախագծի իրականացման թեմատիկ պլանը նմանատիպ մեթոդական մշակմամբ:
Թեմա 7 հոկտեմբերի 14-ին և 17-ին Ժամը 14:30-17:30, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Սովորողների ճանաչողական հմտություններ, գործնական կարողություններ ձևավորող և ստեղծագործական մտածողությունը զարգացնող առաջադրանքների կիրառումը:
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 4 ժամ
Բովանդակությունը. Միտք, տրամաբանական կապեր, վերլուծություն, առաջընթաց ապահովող ուսումնական նյութեր, առաջադրանքներ
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Կարդալ, ուսումնասիրել «օտար լեզուներ» ուսումնական բնագավառի առարկայական չափորոշիչների «Քննական և ստեղծարար միտք» բաժինը և հրապարակել սեփական դիտարկումները բլոգում:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2.
Ճանաչողական հմտություններ, գործնական կարողություններ ձևավորող և մտածողությունը զարգացնող առաջադրանքներ և նախագծեր. Կարդալ «Անգլերենի ուսումնական նյութերի ստեղծում միջին և ավագ դպրոցներում» մեթոդական մշակումը: Ստեղծել 3 ուսումնական նյութ:
Թեմա 8. հոկտեմբերի 18-ին ժամը 14:30-17:30, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Սովորողների ուսումնական գործունեության միավորային և ձևավորող գնահատումը
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 2 ժամ
Բովանդակությունը.
Ներքին և արտաքին գնահատում, միավորային և ձևավորող գնահատում
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Կարդալ հանրակրթության պետական չափորոշիչի «Սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատման սկզբունքները» բաժինը:
Ուսումնասիրել «Գնահատումը Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում» կարգը:
Գործնական աշխատանք 2
Կարդալ և գրախոսել Յուրա Գանջալյանի «Ձևավորող գնահատում» մեթոդական մշակումը:
Թեմա 9 հոկտեմբերի 19-ին, 20-ին և 21-ին, ժամը 14:30-17:30, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Դասավանդման ժամանակակից մոտեցումները, մեթոդները և ռազմավարությունները օտար լեզվի ուսուցման համատեքստում:
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 5 ժամ
Բովանդակությունը.
Հեղինակայինը օտար լեզուների ուսուցման գործում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում. ՏՀՏ միջոցների օգտագործումը օտար լեզվի ուսուցման 4 հիմնական բաղադրիչներում, բլոգային և նախագծային ուսուցում, օտար լեզուների ուսուցման հաղորդակցական մոտեցումը, հեռավար ուսուցման կազմակերպումը, անգլերենի առարկայական ֆլեշմոբները, լեզվակիր երկրի մասնագետի մասնակցությունը ուսպարապմունքներին, դպրոցական կայք.
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1
Կարդալ նշված հոդվածները՝ Օտար լեզուների ուսուցումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում. հեղինակ՝ Մարգարիտ Սարգսյան
«Ի՞նչն է հեղինակայինը անգլերենի ուսուցման-ուսումնառության գործում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում» հեղինակ՝ Յուրա Գանջալյան: Հրապարակել սեփական դիտարկումները բլոգում:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 2
Կարդալ, ուսումնասիրել Յուրա Գանջալյանի «Անգլերենի առարկայական ֆլեշմոբի առաջադրանքները» հոդվածը:
Ուսումնասիրել անգլերենի առարկայական ֆլեշմոբների առաջադրանքների մի քանի օրինակ, կազմել մեկ առարկայական ֆլեշմոբի առաջադրանք:
2. Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները-5 ժամ (այս ուղղությամբ աշխատանքը կարևորվում է վերապատրաստման ողջ ընթացքում), 3 կրեդիտ
Թեմա 1
Հետազոտական աշխատանքին ներկայացվող պահանջներ
Հատկացվող ժամերի քանակը՝ 4
Բովանդակություն.
Հետազոտական աշխատանքը պետք է նպատակաուղղված լինի սովորողի օտար լեզվի գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների զարգացմանը: Հետազոտական աշխատանքը պետք է հիմնված լինի վերապատրաստվող ուսուցչի աշխատանքային փորձի, սեփական դիտարկումների, գործընկերների, ինչպես նաև՝ այլոց փորձի ուսումնասիրությունների վրա:
Վերապատրաստվողների գործնական աշխատանք 1.
Կարդալ հետատազոտական աշխատանք գրելու մեթոդական ուղեցույցը:
Թեմա
Առաջարկվող թեմաներ
Հատկացվող ժամաքանակը՝ 1 ժամ
Բովանդակություն.
· Օտար լեզուները՝ թարգմանական աշխատանքներում
· Փոխանակման նախագծերը՝ օտար լեզվի փորձառություն
· Օտարալեզու նախագծերը՝ մշակույթի փոխանցման միջոց
· Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ լեզվական հմտությունների փոխանցման միջոց
· Օտարալեզու ուսումնական նյութերի, փաթեթների ստեղծում
· Օտար լեզուն՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
· Օտար լեզուն՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
Իմ խորհրդատվությամբ հետազոտական աշխատանք են կատարել հետևյալ վերապատրաստվողները՝
Լուսինե Այվազյան տրվում է 3 կրեդիտ
Լաուրա Հակոբյան տրվում է 3 կրեդիտ
Ժաննա Հակոբյան տրվում է 3 կրեդիտ
Էլինա Սիմոնյան տրվում է 3 կրեդիտ
Ռուզաննա Սարգսյան տրվում է 3 կրեդիտ
Նելլի Ադամյան տրվում է 3 կրեդիտ
Անի Մրտեյան տրվում է 3 կրեդիտ
Աննա Գանջալյան տրվում է 3 կրեդիտ
Վիկտորյա Հովսեփյան տրվում է 3 կրեդիտ
Անահիտ Մանվելյան տրվում է 3 կրեդիտ
Նունե Այդինյան տրվում է 3 կրեդիտ