Երբեմն մեր սերմը բիբարի է լինում ու ցանում ենք այն մեծ սիրով, հավատով ու հույսով, որ մի օր պոմիդոր է ծլարձակելու։ Բայց ավա՜ղ, բնության մեջ հրաշքներ չեն լինում։ Ինչու՞ ենք մենք հասարակական կյանքում հրաշքներ ակնկալում։
Ավելի շատ ձախե՞ր կան, թե՞ աջեր մեր երկրում։ Ինչպիսի՞ն է մեր ցանած սերմը և ի՞նչ ենք մենք ակնկալում։
Ձախ 3% Աջ 97%
Ես մեծացել եմ փոքր հզորություն
ունեցող ազդեցության տակ |
Ես մեծացել եմ մեծ հզորություն
ունեցող ազդեցության տակ
|
|
Ընտանիքում | Երեխաներին քաջալերում էին ունենալ սեփական կամքը:
Ծնողները հավասար իրավունքներ ունեին: |
Երեխաները դաստիարակվում էին ծնողների նկատմամբ ընդգծված
հնազանդությամբ: Ծնողների ասածն օրենք էր: |
Դպրոցում | Աշակերտակենտրոն կրթություն:
Մի նոր բանի սովորելը չէր դիտվում, որպես անձնավորված ճշմարտություն: |
Ուսուցչակենտրոն կրթություն
Մի նոր բանի սովորելը ներկայացվում էր որպես ուսուցչի հետ անձնավորված ճշմարտություն: |
Աշխատանքի
վայրում |
Հիերարխիան հարմարության
համար հաստատված դերերի անհավասարությունն է:
Ակնկալվում է, որ պետք է խորհրդակցել ենթակաների հետ։
Էդեալական տնօրենը ճարտարամիտ ժողովրդավարն է, որը քաջալերում է ինքնուրույն գործելու ձգտումները և որն ինքն է թարմ գաղափարների մի անսպառ շտեմարան։ |
Հիերարխիան մարդկանց տրված կարողությունների,
արտոնությունների և իրավունքների սկզբունքային անհավասարությունն է։
Ակնկալվում է, որ ենթակաները պետք է անեն այն, ինչն ասվում է իրենց առանց քննարկման։
Իդեալական տնօրենը առատաձեռն ինքնակալն է (կամ էլ` լավ պապան): |
Leave a comment