Just another WordPress.com site

Հիմա, երբ մեր կրթահամալիրը ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստող ուսումնական հաստատություն է դարձել, ժամանակն է վերանայել մեր առարկայական ուսումնական նախագծերը և պարզել, թե արդյոք նրանք համապատասխանում են ընդունված կարգին և նշել ուղիներ, որոնցով մեր առարկայական նախագծերը ավելի ներկայանալի կդառնան:

Ներկայացնում եմ օտար լեզուներ դասավանդողների 2021-2022 ուստարվա առաջին ուսումնական շրջանի նախագծերը.

Իրինա Ապոյան – Ավագ դպրոց, անգլերեն

Իրինա Ապոյանը իր սովորողների հետ երեք համագործակցային նախագիծ է իրականացնում. Ռադիոթատրոն (Միջին դպրոցի հետ), Սովորող-սովորեցնող (Արևելյան դպրոց-պարտեզի հետ) և «Թարգմանիր»-ի հետ: Իրինա Ապոյանի նախագծերը ամբողջական կդառնան, եթե աշխատի այդ նախագծերի ներկայացման (ըստ կարգի) և հանրայնացման վրա:

Սիլվա Հարությունյան – Ավագ դպրոց, անգլերեն

Սիլվա Հարությունյանը Ավագ դպրոցի սովորողների համար ընտրում է սեփական մտքերը արտահայտելու մոտիվացնող թեմաներ և արդյունքում լինում են հրապարակումներ սովորողների բլոգներում: Սիլվա Հարությունյանի ուսումնական նախագծերը ամբողջական կդառնան եթե նա նույնպես աշխատի նախագծերի ներկայացման և հանրայնացման վրա: Դրանք արժանի են հանրայնացման:

Նունե Այդինյան – Ավագ դպրոց, անգլերեն

Նունե Այդինյանի «Մարդիկ, որ ոգեշնչում են մեզPeople who inspire us»-ը ամբողջական ներկայանալի ու կարգին համապատասխան նախագիծ է:

Հերմինե Գևորգյան – Ավագ դպրոց

Տաթևիկ Ալեքսանյան – Միջին դպրոց, անգլերեն

Անահիտ Մելքոնյան – Միջին դպրոց, անգլերեն

Աննա Գանջալյան – Հարավային դպրոց-պարտեզ, անգլերեն

Ամբողջական համագործակցային ներկայանալի նախագիծ է «Իմ տեղեկատվական մոլորակը – My Info Planet»: Փաստորեն այս նախագծի արդյունքը ուսումնական կայք է դարձել:

Անի Մրտեյան – Արևելյան դպրոց-պարտեզ, անգլերեն

Նարե Արիստակեսյան – Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, անգլերեն

Վալենտինա Թումանյան – Արևմտյան դպրոց-պարտեզ, անգլերեն

Հայկուհի Հովհաննիսյան – Արևմտյան դպրոց-պարտեզ, անգլերեն

Ռուզաննա Սարգսյան – Ավագ դպրոց, իսպաներեն

Մարիամ սարդարյան – իտալերեն

Բելլա Աբրահամյան – Քոլեջ, իսպաներեն

Դեռ ոչ բոլոր նախագծերն եմ մանրամասն ուսումնասիրել:

Ուսումնական նախագիծը կրթահամալիրի կարգին և նոր առարկայական չափորոշիչներին համապատասխան ձևակերպում պետք է ունենա.

  • Նախագծի վերնագիրը
  • Նախագծի նպատակը, որն իրական կյանքում հանդիպող մի խնդրի ձևակերպում է, որի լուծումը տալիս է նախագծի իրականացումը:
  • Նախագծի իրականացման ժամկետները
  • Մասնակիցները և աշխատանքի բաժանումը
  • Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում սովորողների կողմից ձեռք բերվող նպատակային գիտելիքները և հմտությունները
  •  Որոնողական, հետազոտական աշխատանքի նկարագրությունը
  •  Վերջնական արդյունքի (հոդված, պրեզենտացիա, տեսաֆիլմ, թարգմանություն, այլ) հանրային ներկայացում-պաշտպանություն
  • Անդրադարձ. սովորողների, դասավանդողների, ծնողների, մասնախմբի, հրավիրյալ փորձագետների ամփոփում և գնահատում (այս կետն եմ վերցրել նոր առարկայական չափորոշիչներից):

Leave a comment