Մրցանակը տրվում է կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողին՝ համաշխարհային համացանցում հայալեզու գրականության, օտար լեզվով հայկական մշակույթի, հայագիտության տարածման, թարգմանական գործունեության համար:
Համաշխարհային համացանցում հայալեզու (մանկավարժական) գրականության ստեղծում
Մխիթար աբբահոր մեծ առաքելությունը – Դպիր 21. պահպանվում է Մեդիագրադարանում հրապարակված իմ «Երևակում եմ դասավանդողի կյանքի իմ հետքը» էլեկտրոնային գրքում: Նույն էլեկտրոնային գրքում պահպանվում են նաև մեթոդական իմ այլ մշակումները՝
Ուսուցման առարկան՝ օտար լեզուն, այլ ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք
Բլոգաֆոնյան դասեր Դպիր 59 Տարբեր երկրների անգլերենի մոտ 300 ուսուցիչ և համալսարանների դասախոսներ մրցում էին իրենց բլոգային (հատուկ այդ առիթով բացված Բրիտանական խորհրդի բլոգն էր) մեկ ամիս տևողությամբ ամենօրյա հրապարակումներով, որոնք վերաբերում էին անգլերենի դասավանդման մեթոդներին: Եզրափակիչ փուլում 10 մասնակից էր մնացել, որոնցից մեկը ես էի: Հաղթեց Ադեհ Հովասափյանը, ով հիմա Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի ծրագրերի համակարգողն է:
Դպրոցական կայքը սովորողին բովանդակության սպառողից դարձնում է բովանդակության ստեղծող – Դպիր 69 Մայքրոսոֆթի «Գործընկերներ կրթական ցանցում» ծրագրում նշված են 21-րդ դարի կրթության հիմնական դրույթները, որոնցից ամենակարևորը համարվում է «Բովանդակության սպառողից` բովանդակության ստեղծող»-ը: Մեր կրթահամալիրի սովորողին ստեղծագործելու հնարավորություն տվող դպրոցական կայքի մասին է հոդվածը:
Ավարտական քննությունը պետք է արտացոլի չափորոշչային կարողությունները – Դպիր 81 Հոդվածում համեմատվում են չափորոշչային և ավարտական քննությունների պահանջները, որոնք լիովին տարբեր են իրարից: Հիմնավորվում է այն փաստը, որ մեր կրթահամալիրը, լինելով այլընտրանքային կրթություն իրականացնող, միակն է, որն իրականացնում է հանրակրթության չափորոշիչների պահանջները ապահովող կրթություն:
Հրաժարում անգլերենի դասավանդման շտեմարանային-դասագրքային սահմանափակվածությունից Դպիր 94 Վերնագիրն ինքնին ասում է ամեն ինչ:
«Գնահատել նշանակում է ստեղծել» Դպիր 98 Կրթահամալիրի գործունեության մասին ամենամեծ սիրով գրված իմ հոդվածն է, որը կարելի էր նաև այսպես վերնագրել՝ Մորիս Ռավելի Բոլերոն և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը:
Անգլերենի դասավանդման մասնագիտական փորձառություն Դպիր 96 Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած առցանց վերապատրաստման դասընթացի մասին է պատմում իմ այս հոդվածը:
Գնահատե՞լ, թե՞… Դպիր 99
Հոդվածում քննադատում եմ Հայաստանի հանրապետության ԿԳ նախարարության հանրապետության դպրոցներում իրականացվող հանրակրթության մակարդակները որոշելու համար սահմանված վարկանիշային սանդղակները:
Կրեդոն ընդդեմ դոգմայի – Դպիր 108 Մի կողմում անհրապույր, վանող ցանկապատն է, որի տերն ասում է. «Սա քո´նը չէ: Սա իմն է»: Մյուս կողմում՝ մեր Նոր դպրոցի բաց կանաչապատ տարածքը, կարծես, հրավիրում է.«Սա քո քաղաքն է, քո թաղն ու քո դպրոցը»:
Ուսումնական նյութ – Դպիր 111 Հետազոտական հոդված է, որտեղ պարզաբանվում է, թե ինչպիսին պետք է լինեն ուսումնական նյութերը:
Բլոգային ուսուցում «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում» – Դպիր 111 Մեր կրթահամալիրում իրականացվող բլոգային ուսուցմանը վերաբերող հետազոտական հոդված է:
Կրթահամալիրում իրականացվող անգլերենի ամենամսյա ֆլեշմոբների առաջադրանքները Դպիր 115
Հոդվածում շեշտադրվում է այն, որ անգլերենի ֆլեշմոբների առաջադրանքները պետք է ունենան հաղորդակցական մոտեցում:
Կրթական համակարգի ժողովրդավարացում Դպիր 119
Ստեղծածով սովորածը միշտ սովորողի հետ է … Դպիր 125
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում գործող հունվարյան և հունիսյան ուսումնական ստուգատեսային ճամբարների մասին է պատմում հոդվածը:
Դասավանդողի իմ հետազոտական աշխատանքը Դպիր 138
Խոսքը՝ բարեհունչ, ջերմ ու մատչելի Դպիր 143 Քոլեջի «Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպում» մասնագիտությամբ սովորողների նախագծի մասին է պատմում հոդվածը:
Մայրենիի ինտերֆերենցիայի երևույթն անգլերենի ուսուցման-ուսումնառության ընթացքում Դպիր 176 Սեփական դիտարկումների վրա հիմնված հետազոտական հոդված, որտեղ ցույց է տրված այն դեպքերը, երբ հայերենի լեզվական նյութի իմացությունը խանգարող դեր է կատարում անգլերենի համապատասխան լեզվական նյութի յուրացման գործընթացում:
Ամփոփում ենք հեղինակային մանկավարժության հեղինակների մայիսյան 17-րդ ստեղծագործական հավաքը Դպիր 177
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման հարցաշարեր. արդյո՞ք ճիշտ է ընտրված դրանց ռազմավարությունը
Իմ կարծիքը ուսուցիչներին շնորհվող տարակարգերի գործընթացի մասին Դպիր 179
Այլոց մանկավարժական փորձի ուսումնասիրությունը թարգմանական-հետազոտական գործունեությամբ
- Լուրջ կրթությունը լուրջ ներդրումներ է պահանջում
Ուսումնասիրվել և պարզվել են, թե որոնք են Ճապոնիայի, Ավստրալիայի, Գերմանիայի և Ֆինլանդիայի կրթական համակարգերի հաջողությունների հիմնական գրավականները. Ճապոնիայում և Ավստրալիայում՝ կրկնուսույցների մեծ ներգրավվածությունը և պետական նույնչափ մեծ ներդրումները կրթական գործում, իսկ Գերմանիայում և Ֆինլանդիայում՝ միայն պետական մեծ ներդրումները: - Մարկ Բրեյի գիրքը. Դիմակայում ստվերային կրթության համակարգին
Հոնգ Կոնգի համալսարանի պրոֆեսոր, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի համեմատական կրթության Կենտրոնի տնօրեն Մարկ Բրեյի «Դիմակայում ստվերային կրթության համակարգին. ինչպիսի՞ պետական քաղաքականություն կրկնուսուցման յուրաքանչյուր դեպքում» գրքի իմ վերլուծական անդրադարձն է: - Երբեք չեմ գովի իմ սովորողին, թե որքան խելացի է նա
Khan Academy կայքի հիմնադիր, մեդիակրթության աշխարհի ամենահայտնի մանկավարժներից մեկի՝ Սալմա Խանի, հոդվածի թարգմանությունն է իմ անդրադարձ-կարծիքներով: - Անընդհատ սերտել ու անընդհատ քննությու՞ն տալ
Ուսումնասիրության շեշտը հիմնականում դրվել է տարբեր երկրների հանրակրթական դպրոցներում սովորողների գիտելիքների և կարողություններիստուգման (քննությունների) ձևերի ու պարբերականության վրա: - Մաթեմատիկական կրթության չինական հիմնարար սկզբունքները
Ինչպե՞ս են չին ուսուցիչները կարողանում հասնել հանրակրթական մաթեմատիկայից աշխարհում ամենաբարձր արդյունքների: Ուսումնասիրությունը հենց այս հարցին է պատասխանում: - Պլանշետները նախակրթարանում
Հաճելի է, երբ այլոց մանկավարժական առաջավոր փորձն ուսումնասիրելիս պարզվում է, որ մեր փորձը նույնպես արժանի է ուսումնասիրման ու գնահատման: - Տեխնոլոգիական կրթությամբ դպրոցի կյանքը կապվում է իրական կյանքի հետ
Ուսումնասիրությունը պարզաբանում է, թե ինչ է տեխնոլոգիական ուսուցումը, որը հիմնված է հետազոտական աշխատանքի, պլանավորման, ստեղծական և գնահատման փուլերի վրա: - Առաջադրանքներ գրավոր խոսքի զարգացման համար
Առաջարկվում է սովորողի գրավոր խոսքը զարգացնող առաջադրանքների փաթեթ: - Հեռավար ուսուցման կազմակերպումը հանրակրթությունում
Ներկայացվում է ԱՄՆ-ում, Մեծ Բրիտանիայում, Կանադայում և Ավստրալիայում հեռավար կրթության կազմակերպման առաջավոր փորձը: - Ճամփորդությամբ ուսուցում
Ուսումնասիրությունը պատասխանում է հետևյալ հարցերին.
– ինչպե՞ս են ֆինանսավորվում ուսճամփորդությունները.
– ինչպե՞ս են սովորողները և ուսուցիչները նախապատրաստվում ուսճամփորդություններին.
– ի՞նչ դեր են ունենում սովորողների ծնողները: - Սովորողի տնային ուսումնական աշխատանք
Տնային ուսումնական աշխատանքների կողմ և դեմ տեսակետների բախումների վերլուծություն է եղել այս ուսումնասիրությունը: - Կերպարվեստը և տեխնոլոգիան հանրակրթության մեջ
Ուսումնասիրության արդյունքում ներկայացվում է կանադական www.technokids.com կայքի և կրթության մեջ տեխնոլոգիաների ներդրման ամերիկյան կենտրոնի առաջավոր փորձը: - Երբ պատժում ենք սովորողին, պատժում ենք նաև ինքներս մեզ
Ուսումնասիրության նպատակաուղղվածությունը եղել է այն, թե ինչպես կանխարգելել վատ արարքը, որպեսզի խուսափել պատժի կիրառումից: Որպես ասվածի գիտական հենք օգտագործվել է ամերիկացի հոգեբան Աբրահամ Մասլոուի «Մարդկային պատճառաբանության (շարժառիթների) տեսությունը»: - Սինգապուրում երեխաներն այլևս քննության արդյունքներով չեն գնահատվի
«Սովորելը մրցակցություն չէ»,- պնդում է Սինգապուրի կրթության նախարար Օնգ Յե Քունգը: Կրթության նախարարությունը փոփոխությունների շարք է նախատեսում, որով չի խրախուսում սովորողների առաջադիմությունը միմյանց հետ համեմատելը և, ընդհակառակը, անհատապես խրախուսում է սովորողներին կենտրոնանալ իրենց ուսումնական աճի վրա: - Երբ դասարանում ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաներ կան
Այս հարցը ուսումնասիրելիս տեղեկատվության հոսքում ինձ առանձնապես հետաքրքրում էին այն հոդվածներն ու ուսումնասիրությունները, որոնք պարունակում էին իրական կյանքում, իրական դպրոցում և դասարանում փորձարկված ու հաջողություն ունեցած մանկավարժական մոտեցումները: - Սովորողների գիտելիքների և կարողությունների գնահատումը հանրակրթական դպրոցներում
Ուսումնասիրությունը կառուցված է կրթական մեծ ձեռքբերումներ ունեցող երկրների, որոնք ունեն սովորողների գիտելիքների և կարողությունների ստուգման լարված համակարգ և Ֆինլանդիայի անքննություն կրթական համակարգի հակադրության վրա: - Լուիս Փոլ Բենեզեթ Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն մաս 1
- Լուիս Փոլ Բենեզեթ Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն մաս 2
- Նախագծային ուսուցում
Ամերիկյան Բաք կրթության ինստիտուտի կրթական բլոգի գլխավոր խմբագիր Ջոն Լարմենի «Gold Standard PBL: Essential Project Design Elements (Նախագծով ուսանելու ոսկե չափորոշիչը. ուսումնական նախագծի հիմնական տարրերը) հոդվածի փոխադրությունն է հայերենի: - Քեն Ռոբինսոն Ինչու է դպրոցում պարը նույնքան կարևոր, որքան մաթեմատիկան
- Սովորողների ակումբների մասին
- Ուսուցչին հավելավճար տալու ամենաարդար և հաշվարկելի ցուցանիշը սովորողների առաջադիմությո՞ւնն է
- Սովորողի տնային ուսումնական աշխատանք. այլոց փորձի ուսումնասիրություն
- Անգլերենի ուսուցումը Անգլիայում որպես մայրենի լեզու Դպիր 138
- Կրոնական կամ հոգևոր կրթություն Դպիր 139 Ուսումնասիրության մեջ ներկայացված են տարբեր երկրներում հոգևոր կրթության առանձնահատկությունները:
- Մենթոր ուսուցչի աշխատանքը
- Ֆինլանդիայում կրթական նոր հեղափոխություն է նախապատրաստվում
- «Շրջված դասարան» ի՞նչ է սա
- Գրագիտության փոխվող դեմքը
- Առաջադրանքներ գրավոր խոսքի զարգացման համար
- Մանկավարժական երեք հնարք, որոնք խթանում են ամբողջ դասարանին ակտիվորեն ներգրավվելու ուսումնական գործունեության մեջ.
- Ինչպես սկսել մաթեմատիկայի նախագծային ուսուցումը
- Դպրոցների ղեկավարները բանավիճում են անորոշ 2020-2021 ուտարվա կազմակերպմանն ուղղված լուծումների շուրջ
- Պատրաստվում ենք հաջորդ ուսումնական տարվան
- Առկա առցանց հիբրիդային դասարաններ
- Նախագծային ուսումնառության հեռավար կազմակերպման ուղեցույց
- Սովորողների գնահատման ծրագիրը (PISA)
- Ընտանեկան կրթություն. Ինչու տանը սովորելը պետք է լինի ավելի շատ ինքնակարգված և ավելի քիչ՝ կառուցվածքային
- Գերմանիայի կրթական դուալ (երկակի) համակարգը, կամ՝ բոլորի՞ն է անհրաժեշտ ավագ դպրոցում սովորելը.
- Այլընտրանքային կրթությունը Միացյալ թագավորությունում և ԱՄՆ-ում
- Անգլերեն դասավանդողի ուղեցույց. Լեզվական խաղեր
- Ի՞նչ է խառը (համակցված) ուսուցում-ուսումնառությունը. այլոց փորձի ուսումնասիրություն Դպիր 178
Օտար լեզվով հայկական մշակույթի (մեր կրթահամալիրի հեղինակային մանկավարժության) թարգմանաբար ներկայացումը
Մարգարիտ Սարգսյան Education in Emergency Conditions
Մարգարիտ Սարգսյան – Is the student’s right to education protected? Is it protected in practice? No, it isn’t. It is done only in rhetoric.
Աշոտ Բլեյան Environmental Problems: Society-Government Cooperation
Սոնա Կարապետյան Being Independent or Teaching by Living
Տաթև Սահակյան Teaching with games in the primary school
Լուսինե Փաշայան The EduComplex as a Training Centre for Teachers’ Certification
Շամիրամ Պողոսյան The New School Year in a New Environment
Մարգարիտ Սարգսյան Flexible Organization of Educational Work is Imperative of the Time
Լիլիթ Յախինյան The Learner Who Works
Նելի Արղության Dance in the Preschool is Just a Game, Flight, Counting, and Applause …
Արևիկ Ներսիսյան Performance as a Way of Organizing Camp Activities
Ժաննա Հակոբյան The school should help the child understand himself
Մարթա Ասատրյան The Hybrid Way of Organizing Education at High School
Մարիետ Սիմոնյան The War Caught up with us Too
Աշոտ Բլեյան The Distinguished 2020
Ռինա Շագինյան The History of One Project
Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան The third schooling period of the “Mkhitar Sebastatsi” Educomplex is in the online-distance-family school environment
Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան Our Pedagogy is Uninterrupted Like Our Desire to Learn, Like Our Life
Ժաննա Հակոբյան Dialogue is an Active Form of Work in Teaching Foreign Languages
Աշոտ Բլեյան An Open Letter to Everybody
Աշոտ Բլեյան We should Start with the Change of our Views-Positions
Արշակ Մարտիրոսյան Teaching Mathematics Through Educational Projects
Մարինե Մկրտչյան Folk Opera: Teaching Content, Method, environment
Աշոտ Բլեյան Time to Overcome Delusions with Diary Notes and Author Network
Հասմիկ Ղազարյան The Purpose of Education: One’s Own Values
Մարգարիտ Սարգսյան Social Networks: Man on the Palm
Աշոտ Բլեյան Manifesto Note
Աշոտ Բլեյան Seven Wonders: Uniting Work to Make an Open Center for Creating Communities
Աշոտ Բլեյան Yes, Education is a Big Challenge Now
Նունե Մովսիսյան High School: Challenges and Development
Սուսան Մարկոսյան The Incompatibility of State Educational Standards and Final Examinations
Մարթա Ասատրյան Two Histories and One Border
Աշոտ Բլեյան Persian is a Means to Get to Know Our Powerful Neighbour Better
Սուսան Մարկոսյան On the Same Subject Again
Աշոտ Բլեյան We All Need to Change
Քնարիկ Ներսիսյան From Home to Home: People, Fates
Աշոտ Բլեյան Make a Step, Join Bleyan Open Educational Network!
Հասմիկ Ղազարյան The Opportunities of Cooperative Learning
Աշոտ Բլեյան The Schooling Center in Arates Yesterday, Today, Tomorrow
Քնարիկ Ներսիսյան Necessary conditions and adapted environment for each student
Մարթա Ասատրյան Seemingly to be Borders
Մարիետ Սիմոնյան Literary Theatre or Pleasure of Creativity
Յուրա Գանջալյան The knowledge acquired in the result of creative work is always with the learner
Մարգարիտ Սարգսյան The International Youth Ethnographic-Archaeological Camp as an Effective Environment for the Educational Programme
Comments on: "Ինքնաառաջադրվում եմ 2022-ի «Մխիթար Սեբաստացի» անվանական մրցանակի համար" (1)
[…] 16, ժ․ 16։00՝ Յուրա Գանջալյան, Սոնա Սարգսյան, Նելի Արղության․ ավագ դպրոցի […]