Just another WordPress.com site

Մրցանակը տրվում է կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողին՝ համաշխարհային համացանցում հայալեզու գրականության, օտար լեզվով հայկական մշակույթի, հայագիտության տարածման, թարգմանական գործունեության համար:

Համաշխարհային համացանցում հայալեզու (մանկավարժական) գրականության ստեղծում

Մխիթար աբբահոր մեծ առաքելությունը – Դպիր 21. պահպանվում է Մեդիագրադարանում հրապարակված իմ «Երևակում եմ դասավանդողի կյանքի իմ հետքը» էլեկտրոնային գրքում: Նույն էլեկտրոնային գրքում պահպանվում են նաև մեթոդական իմ այլ մշակումները՝

Ուսուցման առարկան՝ օտար լեզուն, այլ ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք

Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Ձյան փաթիլից մինչև ձնագունդ

Լսել, լսել ու նորից լսել

Բլոգաֆոնյան դասեր Դպիր 59 Տարբեր երկրների անգլերենի մոտ 300 ուսուցիչ և համալսարանների դասախոսներ մրցում էին իրենց բլոգային (հատուկ այդ առիթով բացված Բրիտանական խորհրդի բլոգն էր) մեկ ամիս տևողությամբ ամենօրյա հրապարակումներով, որոնք վերաբերում էին անգլերենի դասավանդման մեթոդներին: Եզրափակիչ փուլում 10 մասնակից էր մնացել, որոնցից մեկը ես էի: Հաղթեց Ադեհ Հովասափյանը, ով հիմա Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի ծրագրերի համակարգողն է:

Դպրոցական կայքը սովորողին բովանդակության սպառողից դարձնում է բովանդակության ստեղծող – Դպիր 69 Մայքրոսոֆթի «Գործընկերներ կրթական ցանցում» ծրագրում նշված են 21-րդ դարի կրթության հիմնական դրույթները, որոնցից ամենակարևորը համարվում է «Բովանդակության սպառողից` բովանդակության ստեղծող»-ը: Մեր կրթահամալիրի սովորողին ստեղծագործելու հնարավորություն տվող դպրոցական կայքի մասին է հոդվածը:

Ավարտական քննությունը պետք է արտացոլի չափորոշչային կարողությունները – Դպիր 81 Հոդվածում համեմատվում են չափորոշչային և ավարտական քննությունների պահանջները, որոնք լիովին տարբեր են իրարից: Հիմնավորվում է այն փաստը, որ մեր կրթահամալիրը, լինելով այլընտրանքային կրթություն իրականացնող, միակն է, որն իրականացնում է հանրակրթության չափորոշիչների պահանջները ապահովող կրթություն:

Հրաժարում անգլերենի դասավանդման շտեմարանային-դասագրքային սահմանափակվածությունից Դպիր 94 Վերնագիրն ինքնին ասում է ամեն ինչ:

«Գնահատել նշանակում է ստեղծել» Դպիր 98 Կրթահամալիրի գործունեության մասին ամենամեծ սիրով գրված իմ հոդվածն է, որը կարելի էր նաև այսպես վերնագրել՝ Մորիս Ռավելի Բոլերոն և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը:

Անգլերենի դասավանդման մասնագիտական փորձառություն Դպիր 96 Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած առցանց վերապատրաստման դասընթացի մասին է պատմում իմ այս հոդվածը:

Գնահատե՞լ, թե՞… Դպիր 99

Հոդվածում քննադատում եմ Հայաստանի հանրապետության ԿԳ նախարարության հանրապետության դպրոցներում իրականացվող հանրակրթության մակարդակները որոշելու համար սահմանված վարկանիշային սանդղակները:

Կրեդոն ընդդեմ դոգմայի – Դպիր 108 Մի կողմում անհրապույր, վանող ցանկապատն է, որի տերն ասում է. «Սա քո´նը չէ: Սա իմն է»: Մյուս կողմում՝ մեր Նոր դպրոցի բաց կանաչապատ տարածքը, կարծես, հրավիրում է.«Սա քո քաղաքն է, քո թաղն ու քո դպրոցը»:

Ուսումնական նյութ – Դպիր 111 Հետազոտական հոդված է, որտեղ պարզաբանվում է, թե ինչպիսին պետք է լինեն ուսումնական նյութերը:

Բլոգային ուսուցում «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում» – Դպիր 111 Մեր կրթահամալիրում իրականացվող բլոգային ուսուցմանը վերաբերող հետազոտական հոդված է:

Կրթահամալիրում իրականացվող անգլերենի ամենամսյա ֆլեշմոբների առաջադրանքները Դպիր 115

Հոդվածում շեշտադրվում է այն, որ անգլերենի ֆլեշմոբների առաջադրանքները պետք է ունենան հաղորդակցական մոտեցում:

Կրթական համակարգի ժողովրդավարացում Դպիր 119

Ստեղծածով սովորածը միշտ սովորողի հետ է … Դպիր 125

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներում գործող հունվարյան և հունիսյան ուսումնական ստուգատեսային ճամբարների մասին է պատմում հոդվածը:

Դասավանդողի իմ հետազոտական աշխատանքը Դպիր 138

Խոսքը՝ բարեհունչ, ջերմ ու մատչելի Դպիր 143  Քոլեջի «Զբոսաշրջային ծառայությունների կազմակերպում» մասնագիտությամբ սովորողների նախագծի մասին է պատմում հոդվածը:

Մայրենիի ինտերֆերենցիայի երևույթն անգլերենի ուսուցման-ուսումնառության ընթացքում Դպիր 176  Սեփական դիտարկումների վրա հիմնված հետազոտական հոդված, որտեղ ցույց է տրված այն դեպքերը, երբ հայերենի լեզվական նյութի իմացությունը խանգարող դեր է կատարում անգլերենի համապատասխան լեզվական նյութի յուրացման գործընթացում:

Ամփոփում ենք հեղինակային մանկավարժության հեղինակների մայիսյան 17-րդ ստեղծագործական հավաքը Դպիր 177

Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման հարցաշարեր. արդյո՞ք ճիշտ է ընտրված դրանց ռազմավարությունը

Իմ կարծիքը ուսուցիչներին շնորհվող տարակարգերի գործընթացի մասին Դպիր 179

Այլոց մանկավարժական փորձի ուսումնասիրությունը թարգմանական-հետազոտական գործունեությամբ

Օտար լեզվով հայկական մշակույթի (մեր կրթահամալիրի հեղինակային մանկավարժության) թարգմանաբար ներկայացումը

Մարգարիտ Սարգսյան Education in Emergency Conditions

Մարգարիտ Սարգսյան – Is the student’s right to education protected? Is it protected in practice? No, it isn’t. It is done only in rhetoric.

Աշոտ Բլեյան Environmental Problems: Society-Government Cooperation

Սոնա Կարապետյան Being Independent or Teaching by Living

Տաթև Սահակյան Teaching with games in the primary school

Լուսինե Փաշայան The EduComplex as a Training Centre for Teachers’ Certification

Շամիրամ Պողոսյան The New School Year in a New Environment

Մարգարիտ Սարգսյան Flexible Organization of Educational Work is Imperative of the Time

Լիլիթ Յախինյան The Learner Who Works

Նելի Արղության Dance in the Preschool is Just a Game, Flight, Counting, and Applause …

Արևիկ Ներսիսյան Performance as a Way of Organizing Camp Activities

Ժաննա Հակոբյան The school should help the child understand himself

Մարթա Ասատրյան The Hybrid Way of Organizing Education at High School

Մարիետ Սիմոնյան The War Caught up with us Too

Աշոտ Բլեյան The Distinguished 2020

Ռինա Շագինյան The History of One Project

Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան The third schooling period of the “Mkhitar Sebastatsi” Educomplex is in the online-distance-family school environment

Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան Our Pedagogy is Uninterrupted Like Our Desire to Learn, Like Our Life

Ժաննա Հակոբյան Dialogue is an Active Form of Work in Teaching Foreign Languages

Աշոտ Բլեյան An Open Letter to Everybody

Աշոտ Բլեյան We should Start with the Change of our Views-Positions

Արշակ Մարտիրոսյան Teaching Mathematics Through Educational Projects

Մարինե Մկրտչյան Folk Opera: Teaching Content, Method, environment

Աշոտ Բլեյան Time to Overcome Delusions with Diary Notes and Author Network

Հասմիկ Ղազարյան The Purpose of Education: One’s Own Values

Մարգարիտ Սարգսյան Social Networks: Man on the Palm

Աշոտ Բլեյան Manifesto Note

Աշոտ Բլեյան Seven Wonders: Uniting Work to Make an Open Center for Creating Communities

Աշոտ Բլեյան Yes, Education is a Big Challenge Now

Նունե Մովսիսյան High School: Challenges and Development

Սուսան Մարկոսյան The Incompatibility of State Educational Standards and Final Examinations


Մարթա Ասատրյան Two Histories and One Border

Աշոտ Բլեյան Persian is a Means to Get to Know Our Powerful Neighbour Better

Սուսան Մարկոսյան On the Same Subject Again


Աշոտ Բլեյան We All Need to Change

Քնարիկ Ներսիսյան From Home to Home: People, Fates

Աշոտ Բլեյան Make a Step, Join Bleyan Open Educational Network!


Հասմիկ Ղազարյան The Opportunities of Cooperative Learning

Աշոտ Բլեյան The Schooling Center in Arates Yesterday, Today, Tomorrow

Քնարիկ Ներսիսյան Necessary conditions and adapted environment for each student

Մարթա Ասատրյան Seemingly to be Borders

Մարիետ Սիմոնյան Literary Theatre or Pleasure of Creativity

Յուրա Գանջալյան The knowledge acquired in the result of creative work is always with the learner

Մարգարիտ Սարգսյան The International Youth Ethnographic-Archaeological Camp as an Effective Environment for the Educational Programme

201720162015201420132007-2012

Comments on: "Ինքնաառաջադրվում եմ 2022-ի «Մխիթար Սեբաստացի» անվանական մրցանակի համար" (1)

  1. […] 16, ժ․ 16։00՝ Յուրա Գանջալյան, Սոնա Սարգսյան, Նելի Արղության․ ավագ դպրոցի […]

Leave a comment